פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שרות לקוי ומזלזל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היינו נמנים עם לקוחות חברת הוט, דבר שיתברר כטעות שרצינו לעזוב אותם!!!
גרנו בדירה שכורה ועזבנו אותה וכעת אנחנו גרים אצל ההורים, על כן פנינו לחברת הוט וביקשנו לנתק את המנוי, עברנו דרכים של תלאות וייסורים, טרטורים של נציגים ואחראי משמרת, זלזול וטרטור, המתנה ארוכה על הקו, חוסר מקצועיות ושרות לקוי, מידע שנמסר הינו שגוי ושקרי ועוד הרבה דברים שלקוח אינו מצפה לקבל בעבור כספו.
אמרו לנו שניתן להקפיא מנוי ללא עלות כספית, דבר שהתברר כמידע חלקי כיון שהם החברה היחידה שגובה תשלום בהקפאה ומזכים ברגע שמחזירים את השרות לעבודה רגילה. על כן החלטנו לנתק את השרות ולשלם את הקנס יציאה רק כדי לא לספוג יותר דברים שצויינו קודם לכן.
בסופו של דבר הוסכם שישלח אלינו טכנאי לאיסוף הציוד, וידאנו את התאום מספר רב של פעמים והינה הגיע היום המיוחל. התאום היה ל- 4 לנובמבר בין השעות 11:00-13:00, לקחנו יום חופש וחיכינו לטכנאי בבית.
כשהגיעה השעה 13:00 וראינו שהטכנאי לא מגיע יצרנו קרש עם חברת הוט, נציגת השרות והאחראי שמעליה בשם בילאל טענו כי התאום של נציג השרות שקבע את ההזמנה לאיסוף הציוד לא היה תקין על כן ההזמנה לא עברה כראוי ולכן לא יגיעו לאיסוף { וזאת לאחר ששכנענו אותו שכן היה תאום ומספר נציגים ראו את התאום של הטכנאי}
לאחר השיחה עימו שלחנו פקס לתלונות הציבור של חברת הוט בתאריך 5 לנובמבר ועד עצם היום הזה לא קיבלנו כל יחס ותגובה מצידם.
כספי סוג הנזק :
מבקש לא לשלם את דמי הקנס עבור ביטול מבצע פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה עד תום ישירות מול הלקוחה
בברכה,
חברת HOT
תגובה:
ָ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה