|
|
|
|
|
|
אי ניתוק בזמן וחיוב מיותר |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני עזיבתי את הדירה יצרתי קשר עם הוט לשם ניתוק. לאחר שבוע שלא נעניתי שוב יצרתי קשר בפקס ושוב לא נעניתי. לאחר שהתקשרתי נאמר לי שיבואו לנתק ויעבירו את אישור הניתוק לחברת נהיהול של השכונה בה אני מתגוררת כדי שלא אחויב בחודש נוסף . לצערי הניתוק ואישור הניתוק הגיע באיחור של חודש מה שגרם לחברת הניהוללחייב אותי על חודש נוסף סתם. למרות שלא גרתי בדירה ולמרות שביקשתי ניתוק חודש לפני.. עד היום ה 16 בנובמבר תלונותי - שתיים במספר לא נענו על ידי חברת הוט.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מענה של חברת הוט+זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתכם בשם הגב' הראל יעל טופלה עד תום
לשירתכם בכל עת
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתכם בשם הגב' הראל יעל טופלה עד תום
לשירתכם בכל עת
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|