שירות לקוי לא מעצועי ומעליב |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.10 התתחברתי לשירות הוט
לאחר שהטכנאי הגיע ו"התקין" את הממירים הוא ניסה לבצע אקטיבציה עם שירות הלקוחות שלהם
אבל ללא הצלחה , המחשב של המוקדן נפל פעמיים, ולכן הוחלט להעביר את זה לאחד המוקדים היותר הבחירים שלהם, כי לפתור את הביעה, הטכנאי והמוקדן הבטיחו לי שתוך שעה שעתיים הבעיה תיפתר, אבל לצערי זה לא קרה
לאחר שעתיים התקשרתי למוקד שלהם ושוב , תוך שעה שעתיים זה יסודר
לאחר שעתיים התקשרתי שוב הפעם אמרו שלי שהם סיימו לעבוד לאותו היום וזה יתפר ביום ראשון על הבוקר, אבל שוב עדיין שום דבר לא עובד!!
ביום שני ה 3.11 בערב התקשרתי שוב אחרי שהתחננתי שמשהו יתחיל לעבוד התחיל לעבוד מימר אחד והטלפון, ויש תעופה בפק"ע וזה יסודר תוך שעה שעתיים ושהם יחזור אליי (הם לא חזרו וזה לא סודר)
בתאריך 4.11 היתקשרתי שוב ושוב יש תעופה בפק"ע ושוב יחזרו אלי לא חזרו
בתאריך 5.11 שוב היתקשתי אבל הפעם הבטיחו שיחזרו והם חזרו
תואם לי טכנאי ליום למחרת (6.11) בן השעות 07:00-11:00 אבל הטכנאי לא הגיע
בתאריך 6.11 היתקשרתי ליראות למה הטכנאי לא הגיע ונאמר לי שלא תואם לי טכנאי בכלל!!! ושעדין יש תעופה בפק"ע
בתאריך 9.11 שוב התקשרתי למוקד השירות ו"להודות" להם שעוד מימר התחיל לעבוד אהל עדיין יש 2 שלא עובדים! והם חזרו קרגיל על עניין הפק"ע
בתאריך 10.11 עוד ממיר התחיל לעבוד אבל הממיר הרביעי (ושירות הVOD בכל 3 המימרים הנותרים) לא עובד לאחר שיחה מושכת עם הנציגים הובטח לי שטכנאי יגיע מחר (11.11) בן השעות 19:00-21:00 אבל כרגיל הוא לא הגיע
בתאריך 11.11 אחרי שהטכנאי לא הגיע היתה שוב שיחה למוקד השירות אבל הפעם ביקשתי להתנתק
חזרה אלי מנהלת שירות לקוחות השם רינת ממוקד ב"ש והבטיחה שהיא מסדרת את העניין ושהיא תחזור אלי מחר בבוקר ותודיע לי מתי יגיע טכנאי מיוחד
בתאריך 12.11 רינת חזרה אלי והבטיחה שבן השעות 19:00-21:00 טכנאי יגיע אלי ויסיים את כל הסיפור
אבל לצערי כמה צפוי , הוא לא הגיע!!
באותו היום היתה שוב שיחה עם מוקד השירות והם הודו שהיתה "פדיחה" שהטכנאי לא הגיע
ביקשתי להתנתק ואף העברתי להם פקס בבקשת הניתוק
בתאריך 16.11 חזרה אלי נציגה ממחלקת "שימור לקוחות"
והודיע לי שאם אני לא נישאר הם יחיבו אותי בקנס יציאה
אל אף זה שהם לא הצליחו לספק לי את השירות
וברוב חוצפתה אמרה לי שאני לא רציתי שיגיע טכנאי!!!
למרות שתואם 4 פעמים והוא פשוט לא הופיע!!!!
כל הסיפור עם הוט גרם לי כאבי ראש רבים כסף כי רוב השיחות לשירות הטכני שלהם היה מהסלולרי שלי ועל חשבוני, וגם נזק כספי כי נאלצתי לשלהם 99 דמי התקנה שהיתה לקויה +640 ש"ח קנס על זה שהם לא היו מסוגלים לתת לי את בשירות
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי על "קנס" |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|