|
|
|
|
|
|
גביה גבוהה בכרטיס האשראי ושרות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך 5 החודשים האחרונים ערכה חברת הוט טעויות בחשבוני וגבתה סכומים גבוהים ממה שסוכם מלכתחילה עימי כאשר בכל חודש המחיר השתנה .בחודש אוקטובר החברה השכילה וחייבה אותי פעמים עבור שידורי הטלוויזיה ופעמים עבור חיבור מכשיר האינטרנט.
אני חש בידי החברה מספר כרטיס האשראי שלי בידכם ואתם מחייבים אותי ככל העולה לרוחכם. בנוסף לכך ניסיתי מספר רב של פעמים להשיג אתכם בטלפון לאחר שאני מחכה כחצי שעה על הקו בכל פעם משום מה השיחה מתנתקת . כך שלהשיג את החברה הפך להיות משימה בלתי אפשרית. כנראה בכוונה מבחינתכם.
לא יעלה על הדעת שחברה גדולה המכבדת את עצמה תנהג בצורה כזאת.
כרמלה לוי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|