פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט איננה מוכנה להקפיא זמנית שירות ללא "סיבה מוצדקת" כהגדרתה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.8 ביקשתי להקפיא את שירותי הכבלים, טלפון ואינטרנט עקב נסיעה צפויה לחו"ל. מדובר בהפסקה זמנית של השירותים ולא בניתוק. נאמר לי (על-ידי הנציגה אסתר) שאם ברצוני להקפיא עליי לשלוח לחברה צילום כרטיסי טיסה ודרכון לאחר חזרתי ואז יאשרו החזר.

מסיבות פרטיות לא ניתן לי לעשות כאמור לעיל, לכן ביקשתי לבצע הקפאה ללא סיבה, לחודש. נאמר לי שהדבר יטופל ושאקבל זיכוי בחשבונית החודש שאחרי.

עבר חודש, חזרתי מחו"ל ובדקתי את העניין, הפעם עם הנציגה קשת (12.9). לדבריה ראתה שבוצעה הקפאה לחודש, ושאני אמור לקבל זיכוי, זאת ללא קשר לנסיעה וללא צורך בצילום הכרטיסים.

עברו שלושה חודשים מהבקשה. פניתי שוב להוט ונאמר לי (על-ידי וויסאם, 17.11) שכלל לא הוזנה בקשה להקפאה, אלא ש"הובן על ידי הלקוח שיש לצרף מסמכים לבקשה". יצויין שהבהרתי במפורש מראש שאינני מעביר מסמכים אלו, ואני דורש הקפאה ללא סיבה.

הנציג שדיבר איתי הסביר כי החברה מזכה לקוחות רק אם סיפקו "סיבה מוצדקת" לבקשת ההקפאה, למשל נסיעה או שיפוצים בבית. סירבתי לקבל גישה זו משום שאני מאמין כי זכותי כלקוח לדרוש הקפאת השירות מכל סיבה שהיא, לכל פרק זמן שהוא. החברה רשאית להכריז על כך כניתוק מוחלט, אך לא להמשיך לגבות ממני כספים למרות בקשתי להפסיק לקבל את שירותיה.

לאחר שחזרה אלי נציגה בדרג בכיר יותר, באותו היום, נאמר לי כי הסיבה שהחברה דורשת אסמכתאות לבקשה כזו היא ש"בניתוק לפרק זמן קצר לא משתלם לחברה לבצע ניתוק בפועל של השירות, ולכן היא רק מוודאת שהלקוח אכן לא יכול היה ליהנות מהשירות". מכאן שעקב שיקולי היעילות של חברת "הוט", אינני יכול לדרוש הקפאת השירות אם אינני מוכיח שאיני יכול ליהנות מהם...

לסיכומו של דבר, הנציגה הציעה החזר בגובה חצי חודש ולא על כל החודש. אני דוחה באופן מוחלט את התניית הקפאת השירות במתן סיבה כלשהי ו/או הוכחות לחברה, ודורש:
1. החזר של חודש שלם על-סך 179 ש"ח (כבלים) + 43 ש"ח (אינטרנט), סה"כ 222 ש"ח.
2. מתן אפשרות להקפאה עתידית, מוגבלת בזמן, של השירות ללא צורך בהצדקה
כספי סוג הנזק :
החזר הכספים שנגבו שלא כדין. בעתיד מתן אפשרות להקפיא ללא צורך בהצדקה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה