|
|
|
|
|
|
אי יכולת להתנתק משירותי אינטרנט בחברת הוט |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פנייתי הראשונה היתה בתאריך 23.10.2008 בה ביקשתי להתנתק ונמסר לי כי אני חייבת 40 ₪ בעקבות שינוי כרטיס האשראי בו התבצעו החיובים הקודמים.
דרשתי לשלם את החוב במיידית ולהתנתק אך הנציגה מסרה לי כי אינה מטפלת בבעיות מסוג זה ולכן היא מעבירה את פנייתי לגורמים הרלוונטיים והם יחזרו אלי בהקדם האפשרי.
התקשרתי 5 פעמים לחברת הוט על מנת להתנתק משירותי אינטרנט כל פעם נאמר לי שיחזרו אליי אחרי כל 5 פעמים שפניתי לא חזרו למרות שהבטיחובנוסף לכך שכל שיחת טלפון בניסיון לפתור את הבעיה דורשת חצי שעה של המתנה.חודש אני לא מצליחה להתנתק.איך אפשר לפתור את הבעיה?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|