פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, זלזול בלקוח, רמאות. נושא התלונה:
לוק צחי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

חתמתי חוזה משולש (כבלים + טלפון + אינטרנט) עם נציגה של חברת HOT בתאריך 5.9.08, והצטרפתי רשמית (חיבור) בתאריך 29.10.08.

עד לתאריך זה הייתי מנוי על שירותי הטלוויזיה של חברת YES, ועברתי ל-HOT מסיבה אחת בלבד – תשלום זול יותר.

פרטי החבילה של HOT:
טלוויזיה: חבילה בסיסית + 3 חבילות ושני ממירים דיגיטליים.
טלפון: ניוד של קו הבזק שהיה ברשותי (035560536) ל-HOT + שלושה חודשים חינם, ושאר תשעת
החודשים תשלום על שיחות בלבד.
אינטרנט: תשתית של HOT, והספק נשאר אינטרנט זהב.

ביום התקנת החבילה, הגיע טכנאי, כנראה מתלמד, שביצע עבודה חובבנית ביותר, הכוללת קידוחים בקירות (המינימום המתבקש הוא לקדוח בפינות, ושם לפרוס כבלים), וזמן עבודה של כ-5 שעות!!!!
לאחר זמן זה הגיע טכנאי אחר, כנראה וותיק, שעזר לאותו טכנאי לסיים את ההתקנה.

שבתי מעבודתי לאחר מס' שעות, וגיליתי שהחבילות שהובטחו לי – לא קיימות,
התקשרתי ל-HOT, המתנתי כרגיל בסביבות 7-10 דקות, ואז אמרו לי שיחזרו אלי (מה שכמובן לא קרה) צלצלתי שוב, והפעם הוסבר לי שבגלל המבצע ה"מיוחד" שקיבלתי – הם העבירו את אישור החבילות שלי למחלקה כלשהי ב- HOT..
ציינתי בפני הנציגה שהיו להם כמעט חודשיים לאשר את החבילות מרגע החתימה, אך לא קיבלתי על כך תשובה.
הובטח לי שזה ייקח כ-24 שעות.

למחרת, גם הטלפון והאינטרנט לא פעלו, התקשרתי שוב (המתנתי, הבטיחו שיחזרו, לא חזרו, צלצלתי שוב).
דיברתי עם נציגה וביקשתי לתאם מוקדם ככל האפשר, ליום ו', שאלתי מהי השעה המאוחרת ביותר האפשרית להגעת טכנאי, שכן, אנטי מתנדב במד"א בימי שישי, ונעניתי כי אפשר בין 13-15, שאלתי אם ישנה איזושהי אפשרות שיגיע טכנאי קרוב לשעה 15:00 כך שאוכל להתנדב כרגיל – ולאחר בדיקה הובטח לי כי הטכנאי יגיע ב-14:00.
כמובן שביום ו' צלצל אלי הטכנאי ב-12:30 והודיע לי שהוא כבר בדרך אלי, כמובן שהוא לא ידע שום דבר על מה שתיאמתי עם הנציגה. עזבתי את המשמרת ומיהרתי בחזרה לביתי.
הטכנאי שהגיע התבונן שתי שניות על המודם של האינטרנט ועל המודם של הטלפון – וקבע מייד שהם אינם תקינים, שכן, ניתן לראות מנורות החיווי שלהם.
האם שני הטכנאים הקודמים לא יכלו להעיף מבט? או לפחות לבדוק תקינות??

ביום שבת ה- 15.11.08 צלצלתי ל-HOT על מנת להודיע על תקלה באחד משני הממירים בביתי, הממיר לא נדלק.
הנציג שענה לי, ביקש לתאם טכנאי ליום ג' (שלושה ימים אחרי), סירבתי, ושאלתי מדוע עלי להמתין שלושה ימים לשירות, מה גם שלא מדובר בעבודה מסובכת, בסה"כ להחליף ממיר בממיר, אפילו הצעתי להגיע אליהם, או לפגוש אותם איפשהו.
הנציג ענה לי שבגלל שיש לי שני ממירים – זו לא תקלה קריטית, אני עדיין יכול לראות טלוויזיה בממיר אחד...
ציינתי בפניו שזו פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה וזלזול בלקוחות, אם אני חפץ לשבת בסלון, והממיר בחדר, האם עלי להסתובב עם הממיר ביד כל היום??
סירבתי לתאם טכנאי ליום ג', ואמרתי שאם כך הדבר – אני לא נשאר מנוי בחברה זו.
לבסוף הסכמנו שהנציג יתקשר למחרת, ביום א' עד שעה 16:00, אמרתי לו שלדעתי הוא לא יתקשר, אך הוא הבטיח שיתקשר.
ברור שזה לא קרה, התקשרתי שוב ל-HOT, המתנתי, הועברתי, ולבסוף לאחר ויכוחים רבים, הועברתי לאחראית בשם חן, אשר איתה סוף סוף הגעתי לאיזושהי הסכמה, תיאמנו טכנאי ליום ב' לשעה 13-15 מה שאומר שאשתי לא הלכה לעבודה.
בעיקרון, אני ביקשתי טכנאי לשעה 17-19, אך חן אמרה שלא ניתן בשעה זו.
למחרת, בבוקר, צלצלה אלי נציגה בשם אנה, שאמרה שהיא מחליפה של חן, ושלפי מה שהיא רואה, התיאום איתי לא היה סופי.. אמרתי לה שאישתי הפסידה יום עבודה בשביל להמתין לטכנאי ושלא ירמו אותי, היא הבטיחה לחזור אלי.
עדכנתי את אנה שגם הטלפון הפסיק לעבוד..
בשעה 12:00 כבר נמאס לי להמתין לאנה, והתקשרתי ל-HOT, המתנתי כמעט 30 דקות על הקו עד שענו לי ואמרו לי שנפלה המערכת ויתקשרו אלי מאוחר יותר. למוד ניסיון, סירבתי לנתק, עד שעלתה המערכת.
סיפרתי את סיפורי בפעם המי יודע כמה, ולאחר בדיקות של הנציגה היא שאלה אותי אם זה אפשרי לתאם ל- 17-19....
לא ידעתי אם לצחוק מזה.. במקביל התקשרה אלי אנה, והעליתי את שתיהן בשיחת וועידה, שתיהן סגרו איתי על 17-19.

בשעה 19:01 צלצלתי ל-HOT... שאלתי מה קורה עם הטכנאי שאפילו לא טרח להודיע כי הוא מאחר.
הנציגה בדקה, ואז אמרה שתוך 40 דקות הוא יגיע, עדכנתי אותה שבשעה 20:30 אני צריך להיות בתל אביב, בארוחת ערב. היא בדקה שוב, ואמרה: 20 דקות, השעה הייתה 19:10, בשעה 20:15 עזבתי את ביתי לכיוון ת"א, ומהדרך התקשרתי שוב ל-HOT, דיברתי עם נציג, בשיחה שהגיעה לטונים גבוהים במיוחד, הבחור לא הסכים להעביר אחראי משמרת!
לבסוף סיכמנו שהאחראי יתקשר אלי, מה שקרה לאחר מס' דקות. סיפרתי לאחראי את סיפורי (שוב פעם), והוא אמר שכתוב לו שהטכנאי מתואם לשעות 19:00-21:00!!! זה כבר היה יותר ממה שהייתי מסוגל לקבל.

ביקשתי להתנתק, ועדכנתי אותו שכבר אין טעם לשולח טכנאי, אלא אם אותו טכנאי יבוא לאסוף את הציוד של HOT.
האחראי טען שהתנתקות זה לא דרכו, ושעלי להתקשר למחרת.

כשהגעתי לביתי בסביבות 23:30, הייתה מדבקה של HOT על הדלת בסגנון "היינו פה" השעה על המדבקה הייתה 21:40...

היום, 18.11.08, צלצלתי ל-HOT מס' פעמים בבקשה להתנתק, הנציגה אמרה שלא ניתן להתקשר למחלקת ניתוקים, ושאני אמתין על מנת שהם יתקשרו אלי עד סוף היום. לאחר מס' שעות התקשרתי שוב וביקשתי לוודא שמס' הטלפון הרשום במנוי הוא הסלולארי שלי (לא הייתי מתפלא אם הם היו מתקשרים יום שלם למס' בבית ואחרי זה אומרים שלא הצליחו להשיג אותי)..
הנציגה הודיעה לי כי היא הכניסה שורה שמציינת לאיזה טלפון יש להתקשר.

לאחר מס' שעות אישתי שהייתה בהרצאה באונ' ת"א שלחה לי SMS שמס' טלפון של HOT מתקשר אליה ללא הרף..
צלצלתי ל-HOT, המתנתי, שאלתי את הנציג שענה לי, איזה מס' טלפון רשום לך? וכמובן שזהו המס' של אשתי..
ביקשתי שוב פעם לעדכן, ונמסר לי שכך הוא עשה (זה לפחות מה שהוא אמר).

מיותר לציין שאף אחד לא יצר איתי קשר, היום יום ג', אין ממיר, ואין קו טלפון.

אני לא מתכוון להישאר לקוח של חברה שמזלזלת בלקוחותיה, אני דורש מ-HOT:
1. אתם תנתקו אותי.
2. אתם תשלמו לי את עלויות החיבור מחדש לבזק ול-YES.
3. אתם תשלמו לי פיצוי על עוגמת הנפש.

מחר בבוקר אני מגיש תביעה, נתראה בבית המשפט.

הצטרפתי ל-HOT מסיבה אחת בלבד – מחיר, אך, תאמינו לי, מניסיון, זה פשוט לא שווה את זה.

בברכה,
צחי לוק
לקוח ממורמר של חברה עלובה.
[email protected]
ובזבוז זמן, והמון המון עצבים. סוג הנזק :
רשום במכתב. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה