פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי- מתן שירות טכני תלונה שנייה עליהם - אצלכם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברה -למוקד תמיכה טכנית בשל בעיות חוזרות ונישנות.
איטיות, ניתוקים, חוסר אפשרות להיכנס לאתרים מסויימים. כל זה קיים מאוגוסט 2007! עדיין לא טופל. טופלתי ע"י קישרי לקוחות ע"י בחורה מדהימה בשם יערית בזמנו, שנתנה לי את כל השירות הדרוש בדרך הכי מצויינת שיש. לצערי, היא הצדיקה היחידה בסדום! בשיבחה יאמר שיש לה גישה מצויינת ללקוחות, מקצועית, שירותית, אדיבה ויודעת את העבודה. אם למישהו מהחברה מגיע קידום - רק ליערית מקשרי לקוחות! הלכה לקראתי בכל מה שרק אפשר היה מבחינתה, והפכה עולמות על מנת לאשר דברים לבדוק כיצד ניתן לטפל בבעייה שלי.לצערי היא אינה יכולה לשלוט על תשובות נציגי התמיכה והשירות הלקוי שלהם. בהמלצתה, הגדלתי מהירות ל 3M. כאשר הגדלתי גם אצל הספק (בזק בינלאומי) הסתבר שבמקום להרגיש שיפור - בוצע בדיוק ההיפך!. החזרתי למהירות 1.5M אצל הספק, אך עדיין נשארו כל התקלות ויותר גרוע. איטיות בגלישה, ניתוקים-צריך כל פעם להתחבר מחדש),, חוסר אפשרות להיכנס לאתרים מסויימים (חסימת פורטים). התקשרתי למוקד תמיכה ונעניתי ע"י נציגים לא מקצועים שרק ידעו כל הזמן להפנות אותי לספק. היות ואני גולשת ללא חייגן - זה אומר שהמהירות מגיעה מהתשתית ולכן גם כל הבעיות. הרבה מהפעמים אני מתקשרת ומנסה לפתור את הבעייה איתם אך השיחות אינן מתועדות כמתחייב עפ"י נהלי החברה שלהם,
וכשאנ מתקשרת שוב מאוחר יותר, לברר פרטים, או כי התקלה חוזרת (דבר שקורה המון פעמים ביום) מסתבר לי שהם אפילו לא רושמים את הפנייה שלי ומבחינת החברה - לא דיברתי עם מוקד תמיכה באותו יום. יש לציין שערכתי בירור מעמיק עם הספק - בזק בינלאומי שאפילו טרחו ושלחו אליי איש טכני הביתה (דבר שהם לא נוהגים לעשות כלל!) ולאחר 11 חודשים של התדיינות לסירוגין בינם לבין הוט, הוחלט שאני ישאר על מהירות 1.5M אצל הספק היות והמהירות בפועל במילא מגיעה מהתשתית (מהוט). נבדקה המהירות דרך הספק ודרכם בשעה טובה ולאחר 11 חודשים הכל תקין. לכן לא תתקבל תשובה שהבעייה הינה אצל הספק. בנוסף, כאשר ניסיתי להגיע לקישרי לקוחות על מנת לבטל מנוי - לא יכולתי והערימו עליי קשיים. לא נתנו לי להגיע אליהם. רק לאחר שהודעתי שאני פונה לליכת מנכ"ל החברה אמרו לי שהם יחזרו תוך 48 שעות (ואם אני רוצה לבטל באותו רגע? לא ניתן?) כאשר חזרה אליי נציגה של מוקד קישרי לקוחות - מייד ביקשתי מנהל היות וידעתי שנציגה לא תוכל לפתור זאת, מעבר לכך רציתי מנהל שידע מה קורה מתחתיו. הנציגה ידעה לשלוף לי תשובה ידועה מראש - שאין מנהל. הוסבר שאני עובדת בחברת ספק אינטרנט ואני יודעת שאין מוקד ללא מנהל תורן!! הוסבר שאני רוצה מנהל - התעקשה לא לתת לי וטענה בתוקף שאין. הוסבר היכן אני עובדת ושוב ביקשתי מנהל עם התראה שאפנה אליכם אל לא אקבל מנהל מייד! הנציגה ענתה באדישות שהוא יחזור אליי רק ביום ראשון ושכנראה זה יצטרך להיות דרככם כי היא לא מתכוונת להעביר מנהל.. אמרתי שכך אני יעשה וציינתי שאני יודעת את זכויותיי ושמגיע לי לדבר עם מנהל! לא עיניין אותה והיא נשארה אדישה. שיחה נותקה על ידי לאחר שהבנתי שאין עם מי לדבר. יש להוסיף, שהיה טכנאי שלהם (ללא לפטופ אחרי שסוכם איתי שיגיע טכנאי עם לפטופ!) ואמר לי לבקש מודם תומפסון חדש הביתה. בחברה טוענים שזה המודם שיש לי אך יש חוסר סינכרון בינם לבין המודם אצלי בבית והטכנאי ראה זאת. בנוסף להכל, ניגמרה לי חבילה באוגוסט וכשהתקשרתי לברר מחיר חדש, לא קיבלתי תשובה וטירטרו אותי בין המוקדים. עד היום אני משלמת מחיר יקר בשל עובדה זו.
הוט צריכים ללמוד לקחת אחריות! הבעיות עדיין קיימות. נמאס לי לפנות אליהם. אני לא נהנית מהשירות ולא מקבלת תמורה לכסף שאני משלמת. לפיכך, אני מבקשת בכל לשון של בקשה - תעזרו לי בנושא.
מס' לקוח בהוט 10717044.
דבר ראשון לפתור בעיות אילו, ודבר שני, כמות חודשים חינם (כל הזמן בו קיימת הבעייה אוגוסט 2007 עד דצמבר 2008) או החזר כספי מלא לכרטיס האשראי. תודה מראש, טלי
כספי + בזבוז זמן + עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי + חודשי חינם + פיצוי הולם והתנצלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה