פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע,זילזול בלקוח,לא עמידה בתנאי החוזה וגם רצון ניתוק משירות של ההוט.iv נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני מספר חודשים הצטרפתי לשירות של חברת HOT אצל נציגה בקניון בת-ים.נציגה הבטיחה לי הרבה הדברים,שירות אמין וגם מבצע נהדרת.כמובן היא לא שכחה לקחת קודם כל אמצע תשלום.(מספר כרטיס אשראי.)
1)כעבור חודשיים,בדקתי חשבוני והבנתי שכבר חודשיים מחייבים אותי פי-2 יותר גבוה וסכום של מבצע.
פניתי לשירות לקוחות והבנתי מהם שהייתה טעות.
2)כבר 3 פעמיים החליפו ממר של חברת HOT ,אך עדיין קליטת ערוצים לא טובה וממיר חדש לא תקין וגם ממיר שהוחלף ישן מאוד ומקולקל.
3)לא ניתן ליצור קשר עם חברת HOT,דרך טלפון חיכיתי פעם אחרונה יותר משעה ו6 דקות ,אך אף אחד לא עונה וניתקתי שיחה.
4)נציגים מבטיחים הבטחות ,אך לא מקיימים וגם לא עומדים בזמנים לפי הבטחתם.אני כבר לא מדבר על מנהלת שירות לקוחות שהבטיחה לחזור לפני חודש ימים תוך שבוע ואני ממתין שיחתה עד לעכשיו.
5)טכנאי לא מגיע בזמן שנקבע על-ידי הנציגה,הוא מגיע מתי שנוח לו וגם לפי רצונו.
6)החברה פשוט לא עומדת לפי תנאים של החוזה וזאת סיבה לעבור לחברה אחרת.ביקשתי להתנתק מחברת HOT הבטיחו לי לחזור אליי לפני שבועיים,עדיין ממתין לצלצול.
מסקנה: לא ברור על מה משלמים לא מאת כסף,אף פעם לא ניתן ליצור קשר גם טלפונית,גם באמצעות הפקס (שלחתי בעבר 3 פקסים) וגם דרך אתר אינטרנט.
שירות גרוע ,אי עמידה בתנאים,זלזול בלקוח,הפסד בתקלות חוזרות ושידור של הכבלים.(לא ניתן לראות טלוויזיה יותר מ-3 ימים עד הגעת טכנאי עקב תורים ארוכים).הפסד כספי בהמתנה של הקו של פלאפון,לא ניתן תמיד להתקשר מטלפון ביתי.(המתנה בפלאפון אחרונה לתשובה של הנציג לפחות 40 דקות).
בזבוז זמן רב להסברים חוזרים לנציג על תקלה.
אני גם שמאתי מאנשים שחברת HOT דורשת לשלם קנס על ניתוק,לא ברור למה על שירות גרוע וכל הבעיות שציינתי-שחברה לא עומת בתנאים והיא עוד חייבת כסף לנו על בזבוזים רבים.
אני מאוד מקווה שדרך אתר תלונה שנציגים וחברת HOT יכלו לחזור אליי ,כי קשה מאוד ליצור אתם קשר ולתקן בעתיד את כל בעיות שרשמתי לכל לקוחתם.

(ניתן ליצור קשר אחרי שעה 17:00)
ביזבוז כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה