פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קושי להתנתק מהשירות + אי הגעת טכנאי לאיסוף הציוד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 17.11.2008 ביקשתי מנציגת שירות של הוט להתנתק מכל שירותי הוט (כבלים + אינטרנט + טלפון). הנציגה הבטיחה שיחזרו אלי בתוך 3 ימי עסקים לתיאום איסוף הציוד והניתוק.
איש לא חזר אלי.
ביום 25.11.2008 לאחר שלא חזרו אלי לניתוק, שלחתי פקס בקשת ניתוק לשירות הלקוחות של הוט.
ביום 26.11.2008 הודעתי גם טלפונית כי ברצוני להתנתק. נציגה בשם בת-אל מצוות רמי במוקד באר שבע, הסבירה לי כי פנייתי הקודמת נפתחה לא נכון טכנית/לא נפתחה ולכן לא חזרו אלי כמובטח. אולם היא הבטיחה כי תוך שני ימי עסקים יחזרו אלי מקשרי לקוחות לתאם ניתוק.
ביום 27.11.2008 למרבה הפלא אכן התקשרה אלי נציגה בשם דבורית מקשרי לקוחות בכיר ותיאמה איתי ניתוק ליום 30.11.2008 בין השעות 15:00-17:00. ביום 30.11.2008 בעלי יצא מוקדם מהעבודה והמתין בבית בין השעות 15:00-17:00 עד בוש להגעת הטכנאי.
בשעה 18:15 שוחחתי עם נציג בשם ג'אבר משירות לקוחות. הוא הסביר לי שאצלו במערכת רשום מועד ניתוק 15.12.2008 .
אני חוזרת ומדגישה כי דבורית תיאמה איתי ניתוק ליום ראשון 30.11.2008 !! וכל תאריך אחר המופיע במערכת הוא המצאה מוחלטת שלא תואמה איתי.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק ואיסוף הציוד באופן מיידי + זיכוי בסך 600 ש"ח בגין איחור הטכנאי לפי חוק הטכנאים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה