פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת ממירים דיגיטליים בביתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מיום שחברת הוט קמה ועד לפני שבוע היו לי 2 ממירים אנלוגיים ישנים והחיוב היה כ-200 ש"ח לחודש, בתמורה לתשלום זה לא קיבלתי שום ערוץ סרטים או ערוץ מיוחד מעבר לסל הבסיסי, לאחר שהודעתי כי ברצוני להתנתק הם הודיעו שיחליפו לי בממירים דיגיטליים חדשים בכדי שאוכל לראות יותר ערוצים ובניהים גם ערוץ הסרטים אני אישה מבוגרת שחיה מקצבת בטוח לאומי ואין באפשרותי לשלם את התשלומים שהם דורשים, ביקשתי הנחה ,לאחר מס' פעמים שהובטח כי יגיעו להתקנה הגיע טכנאי הרכיב אך לא הסביר לי כיצד להשתמש ואני עדיין מחכה לו שיגיע , הוט לא סיימה עד היום את ההתקנה של הממיר השני בתואנה למחיר יותר גבוה ,כעת ביקשתי להתנתק מהם ולבטל את החתימה שלי על הממירים ולקחת אותם חזרה אך גם את זה לא עשו עדיין אני ממשיכה לשלם בהוראת קבע על מוצר שאני לא נהנית ממנו תודה על עזרתכם
התנתקות מחב' הוט + החזרת הממירים אליהם ולבטל את הוראת הקבע פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה