|
|
|
|
|
|
יחס לא הוגן ללקוח ותיק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מחובר לכבלים מזה שנים רבות למעשה מאז שהם קיימים. לפני כ 4 חדשים טכנאי שבקר בביתי החליף לי ביוזמתו את השלט הישן בחדש. לאחרונה התקלקל השלט . למרות היה ברשותי תקופה קצרה בלבד לא מוכנים להחליף אותו ללא תשלום. זה ממש לא הוגן.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|