פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר!!!!!! נושא התלונה:
אזולאי שואנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
אתמול התקשרתי להוט בשעה 18:35 והמתנתי על הקו לנציג שירות לאחר שעברתי את כל המענה הקולי. רק בשעה 19:00 הועילה בטובה נציגה לענות לי, 25 דקות המתנה!!! ואומרת לי שהיא נציגת תמיכה טכנית ושהשירות כבר סגרו כי עכשיו 19:00! בטח ניתן לתאר את גודל הכעס שלי שהמתנתי כל כך הרבה זמן ופתאום ומרים לי שסגרו ושאני אתקשר מחר!!! ביקשתי ממנה להעביר אותי למישהו מעליה והיא אמרה שאין מה לעשות ושאני אשאיר לה פרטים ויחזרו אליי כפי שביקשתי בשמונה בבוקר למחרת, כלומר היום. בלית ברירה זה מה שעשיתי אחרי שממש ממש כעסתי כי זו לא פעם רשונה שזה קורה שאני ממתינה כל כך הרבה ופתאום הגיעה שעת סגירה אז כל ההמתנה הייתה לשווא! עכשיו השעה 09:30 ועדיין לא קיבלתי שום שיחה משום נציג של הוט שהיה אמור לחזור אליי ב 8:00 בבוקר!! אבקש זיכוי על עוגמת הנפש ובזבוז זמני!!! מציינת שהתקשרתי בשם סביי (מנוי על שם סנטיאגו כץ), זוג פנסיונרים שאינם דוברים עברית והלכתי אליהם הבייתה במיוחד. והרגע התקשרתי בשעה 09:30 דיברתי עם נציגה בשם חופית שרק לאחר כ10 דק' ענו, מתברר שעדי שמהשירות הטכני שאמרה אתמול שתרשום שיתקשרו ליי ב8 אפילו לא רשמה את זה ולא תיעדה את השיחה. דיברתי עם עדי וביקשתי ממנה להקפיא לסבים שלי את המנוי, היא אפילו לא ביקשה פרטים מזהים, לא ת.ז רק טלפון ולא 4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום, אפילו בשם טעיתי ואמרתי שהמנוי על שם סבא שלי והיא אמרה לי שהמנוי על שם אידה כץ שזו סבתא שלי אז אמרתי לה כן כן, יכלתי להיות בן אדם זר שמקפיא להם את המנוי. אחרי השיחה איתה ביקשתי את המנהל ואמר שהוא יתקשר אליי תוך 24 שעות ואמרתי לה שזה לא מקובל עליי, אז היא שמה אותי כמה דקות על המתנה ואז אמרה שיחזור אליי ושאני אסמוך עליהם. אמרתי לה שלא סומכת אחרי שלא חזרו אליי בכלל כי הנציגה ההיא שיקרה, ואז שוב המתנה, ושוב אמרה יחזור תוך שעה, אמרתי לה שאני לא מוכנה שהזמן שלי יקר ואני לא אתפנה מתי שנוח למנהל, שתעשה לי ולה טובה ותביא אותו עכשיו ואיימתי בתביעה, שמה אותי על המתנה ואז פתאום נותקה השיחה!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה מולה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה