פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה שלא תוקנה וזלזול מוחלט של החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחובר לחברת הוט ,אינטרנט ,טלפון .כבלים
להפתעתי הגדולה גיליתי בתאריך השני לחודש ששלושת השירותים הפסיקו לעבוד בו זמנית.
לאחר שיחה עם נציג הוט דווח לי שיש בעיה נקודית ,ןהחברה תשלח טכנאי בשעות הבוקר למחרת ,כמובן שהטכנאיי לא הגיעה ולא התקשר,לאחר שיחה נוספת טענו שהטכנאי יבוא
בערב,כמובן שלא הגיעה ולא התקשר,לאחר שיחה נוספת עם "שירות הלקוחות העובדת בכלל לא ידעה שהתקלה היא כללית (אינטרנט טלפון וכבלים)ואמרה שהטכנאי יתקשר אליי בזמן הקרוב,כמובן שלא בא ולא יתקשר,לאחר שיחה נוספת טענו שיעשו מאמצים שיבוא מחר,וכמובן כלום,פשוט בושה ,בשירות כזה גרוע לא נתקלתי בחיי.לא יותר פשוט להגיד ללקוח שיש מחסור בעובדים או לחץ .ולתאם תיקון יותר מאוחר????????
כספי סוג הנזק :
אני לא יודע מה הפתרון ,הזלזול של החברה בלקוחות פשוט לא יאמן פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה