תקלה שלא תוקנה וזלזול מוחלט של החברה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 02 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מחובר לחברת הוט ,אינטרנט ,טלפון .כבלים
להפתעתי הגדולה גיליתי בתאריך השני לחודש ששלושת השירותים הפסיקו לעבוד בו זמנית.
לאחר שיחה עם נציג הוט דווח לי שיש בעיה נקודית ,ןהחברה תשלח טכנאי בשעות הבוקר למחרת ,כמובן שהטכנאיי לא הגיעה ולא התקשר,לאחר שיחה נוספת טענו שהטכנאי יבוא
בערב,כמובן שלא הגיעה ולא התקשר,לאחר שיחה נוספת עם "שירות הלקוחות העובדת בכלל לא ידעה שהתקלה היא כללית (אינטרנט טלפון וכבלים)ואמרה שהטכנאי יתקשר אליי בזמן הקרוב,כמובן שלא בא ולא יתקשר,לאחר שיחה נוספת טענו שיעשו מאמצים שיבוא מחר,וכמובן כלום,פשוט בושה ,בשירות כזה גרוע לא נתקלתי בחיי.לא יותר פשוט להגיד ללקוח שיש מחסור בעובדים או לחץ .ולתאם תיקון יותר מאוחר????????
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני לא יודע מה הפתרון ,הזלזול של החברה בלקוחות פשוט לא יאמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|