|
|
|
|
|
|
חיוב נוסף לאחר הודע על ניתוק |
נושא התלונה: |
דגן רפאל |
שם/כינוי: |
יום שני 14 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
נשר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר פנייתי הטלפונית לנציג הוט בתאריך 14/4/08 והודעתי לו כי ברצוני להתנתק
מאחר והתחברתי לחברה אחרת והאם אני יכול להחזיר את הממירים, לא אנו באים לאסוף ניקבע לך זמן, ברמז אמרתי לנציג. אני מקווה שלא שלא יחייבו אותי עד יום האסיף שלכם לא לא .... וכמובן החיוב היה ביום שלקחו מבייתי את הממירים . שבוע
ימים חיוב ללא תמורה עד 21/4/08 . לא שילמתי והם מאיימים להגיש תביעה משפטית נגדי .. אני פונה לכל מי שהיה או שיש לו בעיה דומה ליצור קשר לתביעה יצוגית . דגן רפי 0526313010
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|