פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נוסף לאחר הודע על ניתוק נושא התלונה:
דגן רפאל שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר פנייתי הטלפונית לנציג הוט בתאריך 14/4/08 והודעתי לו כי ברצוני להתנתק
מאחר והתחברתי לחברה אחרת והאם אני יכול להחזיר את הממירים, לא אנו באים לאסוף ניקבע לך זמן, ברמז אמרתי לנציג. אני מקווה שלא שלא יחייבו אותי עד יום האסיף שלכם לא לא .... וכמובן החיוב היה ביום שלקחו מבייתי את הממירים . שבוע
ימים חיוב ללא תמורה עד 21/4/08 . לא שילמתי והם מאיימים להגיש תביעה משפטית נגדי .. אני פונה לכל מי שהיה או שיש לו בעיה דומה ליצור קשר לתביעה יצוגית . דגן רפי 0526313010
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה