|
|
|
|
|
|
ניתוק מהכבלים מהטלפון ומהאינטרנט |
נושא התלונה: |
יום רביעי 03 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב- 3/12/08 נותקתי מכל אמצעי התיקשורת בביתי משעה 9.00 בבוקר ועד 5.00 אחה"צ. לא הודיעו על התקלה, לא התנצלו ובמשך דקות אויר ארוכות מהטלפון הנייד נאמר לי שכנראה יש תקלה. איך אני מקבלת פצוי על היום הזה שבו נגרם לי נזק רב.
ובכלל איך זה שחברה כ"כ גדולה מנתקת לחלוטין את לקוחותיה ליום שלם וזה קורה לפחות פעם בחודש?? בעבר שלחתי תלונות לאתר החברה אך לא נעניתי. זילזול ועלבון. יחס משפיל ביותר.
|
עגמת נפש, עלבון, זמן מבוזבז. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|