פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בהתאם לסיכום עם נציג שירות וחיוב בקנס בעבור ניתוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הנני מנוי של חברת הוט במשך כשנה. במעמד החיבור, לאחר ששאלתי את נציגת השירות, נאמר לי שאהיה פטור מדמי מנוי בעבור שירותי VOD. לאחר כחודש וחצי הופיע הודעה לפיה אני אחויב בדמי מנוי VOD חודשיים. מיד עם הופעת ההודעה התקשרתי למוקד ונאמר לי מופרשות שאין מה לדאוג אני לא מחויב וזוכה לפטור מלא לכל תקופת ההתחיבות. במשך כ8 חודשים אכן לא חויבתי עד אשר הגיעה חשבונית עבור חודשים אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר. בחשבוניות אלו הופיע חיוב בעבור דמי המנוי VOD. אתמול שוחחתי עם נציג שירות בשם דורון מצוות עינת. לאחר שהעלתי את העובדה שהנציגה התחייבה לכך הוא בדק ואמר שלא הייתה כל התחייבות שכזו מצד הנציגה ובנוסף אין סיכוי שקיבלתי הטבה שכזו. לדבריו ההטבה הייתה לשלושה חודשים- דבר תמוה לכשעצמו מאחר והחיובים החלו לקפוץ רק החל מחודש אוגוסט ולא אפריל כמתבקש מדבריו. לאחר שלא הסכמתי לדבריו ביקשתי ממנו שיעביר אותו לנציג בכיר יותר. הוא סירב בטענה שנתן לי תשובה מספקת ואמר בחוצפה "אתה יכול להמשיך לדבר אני על הקו". ביקשתי ממנו לתאם לי מיידית ניתוק. למחרת בבוקר (היום) התקשרה נציגה משימור הלקוחות אשר תיאמה לי ניתוק לאחר שחזרה על דבריו של דורון. מאוחר יותר באותו יום, אחה"צ התקשר נציג שהציג עצמו כמנהל בשימור הלקוחות והיה מעוניין לשמוע את הבעיה. לאחר שחזרתי והדגשתי שאם אכן הייתה הטבה ל3 חודשים ולא למשך כל ההתחייבות היא הייתה צריכה להסתיים ולהתחיל לחייב בחודש אפריל ולא באוגוסט הרי הוט לא ידועה בחברה נדיבה במיוחד. לאחר שבדק במחשב אמר לי: "נעשתה טעות לטובתך" ולכן למעשה זכיתי מן ההפקר. הוא הסכים לזכות אותי בעבור שלושת החודשים האחרונים אולם לא הסכים להמשיך עם ההטבה שניתנה לי במעמד החיבור.
אציין עובדה מהותית והיא שנציגת החברה היא שלוחת החברה ומהווה אורגן ועל כן על החברה לעמוד מאחורי מעשיה גם אם יצרה מצג שווא!
לאחר שלא הסכים להמשיך עם ההטבה הודעתי שאני מתנתק. הנציג סירב לפטור אותי מסכום הקנס בעבור הפרת ההתחייבות- למרות שהפרת החוזה הייתה מצד הוט ובנוסף לא מסכים לזכות אותי בעבור ממיר מג'יק שאחזיר ושאני משלם בעבורו 36 תשלומים.
עלבון סוג הנזק :
ניתוק ללא תשלום קנס והחזר כספי בעבור ממיר מג'יק בתמורה להחזרתו ובנוסף פיצוי בעבור ההטבה אשר לא ניתנה ובגינה נאלצתי לעבור לחברת יס. בנוסף אני דורש התנצלות כנה מנציג השירות החצוף או לחילופין נקיטת צעדים כנגדו. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה