פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איום לתביעה מחברת הוט טלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 01.08.2007 הצטרפתי לשירותי הכבלים, האינטרנט והטלפון של חברת הוט.
לאחר כ-10 חודשים, בתאריך 10.06.2008 , בעקבות מעבר דירה אל בית הוריי, ביקשתי להקפיא את המנוי.
יש לציין כי בתחילה, כשביקשתי להתחבר, נאמר לי שיש ביכולתי להקפיא את המנוי לחצי שנה,
אולם כאשר ביקשתי להקפיא בפועל נאמר שההקפאה הינה עד 45 ימים.
בנוסף, נאמר לי כי אמשיך לשלם , למרות שאיני מקבלת את השירות, וכי אזוכה על התשלום לאחר מכן.
לאחר כחודש, בתאריך ה- 15.07.2008, כאשר החלטתי סופית כי אמשיך להתגורר בבית הוריי, ביקשתי להתנתק.
נאמר לי כי עלי לשלם קנס על ההתנתקות, בסך 270 שקלים. כמו כן, נאמר לי כי לא אזוכה על התשלום ששילמתי בזמן ההקפאה, כחלק מהקנס.
בתאריך ה- 24.07.2008 הגיע לבית הוריי נציג של חברת הוט ע"מ לאסוף את הציוד.
בחודש אוגוסט חוייבתי ע"י הוט בתשלום של 270 שקלים. כמו כן, לא קיבלתי זיכוי על התשלום בזמן ההקפאה.

לפני כשבועיים, בתאריך ה- 25.11.2008 , כ- 4 חודשים לאחר שהתנתקתי, יצרה איתי קשר נציגת שירות של הוט בטענה שיש לי חוב על סך 452.94 שקלים.
כאשר אמרתי שלא ידוע לי שקיים עוד חוב וכי זה לא נאמר לי כשביקשתי להתנתק, ואף כאשר ניסיתי לברר מדוע הודיעו לי על החוב רק 4 חודשים לאחר ההתנתקות מהוט ולאחר ששילמתי כבר קנס, לא קיבלתי תשובה קוהרנטית מלבד "יש לך חוב על התנתקות".

לבסוף, לפני מספר ימים בתאריך 4.12.2008 התקבל לביתי מכתב מ"רד- חברת עורכי דין", עורכי הדין של חברת הוט טלקום, ובו אזהרה אחרונה טרם תביעה משפטית, כאשר התאריך הנקוב על המכתב הינו 12.11.2008, כמעט חודש לפני קבלתו לביתי, ויש לציין כי כלל לא התקבלו מכתבים מהוט או ממייצגיהם המשפטיים בעבר.
בנוסף לכך המכתב המדובר טען כי "חרף דרישות חוזרות ונשנות מטעם מרשתי, טרם פרעת חובך הנ"ל", כאשר התקבלה שיחת טלפון אחת מחברת הוט אשר כלל לא הבהירה את דחיפות המצב או סיפקה תשובות לשאלותי בנוגע לפשר החוב שהתווסף לקנס שכבר שילמתי.

לסיכום לא ידוע לי מדוע התווסף לו פתאום חוב נוסף ללא ידיעתי ולאחר שכבר שילמתי קנס התנתקות, לא הובהר לי מדוע נזכרו לפנות אלי כ-4 חודשים לאחר הניתוק, וחברת הוט טלקום סירבה לענות לי על כך תשובה עניינת.

אבקש לקבל את התייחסותכם בדחיפות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה