פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק בזמן והמשך חיוב + אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2008, ביקשתי להתנתק מחברת הוט בכבלים לאחר שהתחברתי לחברה המתחרה.
מנציגות חברת הוט התקשרו לאחר זמן קצר ע"מ לתאם איסוף של הממירים.
לצערי לא הגיעו לאסוף את הממירים ובנוסף לא טרחו להודיע כי אין באפשרותם להגיע.
לפני כחודש, נוכחתי לדעת כי אני ממשיך לשלם על שירות הוט בכבלים ןלאחר שיחה עם נציג שירות לקוחות הובטח לי כי בתחילת חודש דצמבר אקבל זיכוי מלא לכלל החיובים מאוגוסט ואף תאם איסוף שני לממירים. גם הפעם לא הגיעו לאסוף את הממירים ולא טרחו להודיע כי לא יגיעו, בנוסף לאחר מס' ימים ראיתי כי במקום זיכוי כספי קיבלתי חיוב נוסף.
התקשרתי שוב והגעתי לנציג בדרגת מנהל שהבטיח שוב זיכוי ואיסוף הממירים תואם להיום יום רביעי 10 דצמבר 2008 בין השעות 11:00 -13:00. כמובן שגם הפעם מזה 3 פעמים הם לא הגיעו ולא הודיעו כי אינם מתכוננים להגיע.
יש לציין כי התשובות שקיבלתי מהטכנאי שהיה אמור להגיע לאסוף את הממירים היא "לא הספקתי להגיע". בנוסף, הנציג הבכיר טרח להסביר לי כי ע"פ החוק בישראל הם לא מחוייבים לפצות אותי בסכום של כ 350 ש"ח במקרה של אי הגעת טכנאי בין השעות שנקבעו מראש מאחר ואני לא לקוח שלהם (למרות שאני מנוי שלהם בטלפון ובאינטרנט) ותגובתו הייתה שזה לא יפה שהטכנאי לא הגיע ולא הודיע כי לא יגיע.

כמובן שאני דוגמא אחת מיני רבות וניתן לראות את התלונות הרבות באתר:
http://www.ihatehot.com/links.htm
מאחר והינכם גוף שחושף את השחיתויות הרבות במדינתנו הקטנה, הייתי שמח לו הייתם יכולים לחשוף את העוול שגורמת חברת הכבלים הוט.

בברכה,
תומר מדמון

כספי סוג הנזק :
החזר כספי על גבייה לאחר ניתוק (מאוגוסט ועד היום). תשלום פיצוי על שעות עבודה בהם חיכיתי לטכנאי לשוא פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה