פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לחברת הכבלים של HOT נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מנויה לשרות של חברת כבלים HOT עוד מהתקופה שנקראו ערוצי זהב, זמן המנוי יותר מ-10 שנים.
עכב בעיה הנמשכת שנים איני יכולה לעבוד עם ח-ן בנק ולפיכך לשלם תשלומים באמצעות חשבון בנק או כרטיס אשראי. עובדה זו אינה מונעת ממני לשלם בקביעות כל חודש סכום נכבד ביותר הגבוה משמעותית ממחירי החברה עבור שירותי חברת הוט.
כבר מתחילת ההתקשרות הייתי מתייצבת במשרדי החברה שבפתח תקווה ומשלמת את התשלום מראש במזומן עבור שירותי הכבלים והאינטרנט.
לאחר כמה שנים שונה ההסדר, קיבלתי מספר חשבון של בנק הדואר להפקדת תשלומים ולאחר מכן מספר חשבון של בנק לאומי.
וכך נוהגת לעשות: בסביבות ה-25 של כל חודש ניגשת לבנק לאומי ומפקידה סכום של כ-380 ₪ עבור הכבלים ו-60 ₪ עבור האינטרנט. לאחר מכן, מפקססת מייד לחברת HOT את אישור ההפקדה ומציינת את שמי המלא, ת.ז., מספר מנוי ע"מ לזהות את המפקיד.
במשך תקופה של מספר חודשים הייתה עימי בקשר פקידה בשם תמנע שהייתה מוודאת את ההפקדה ובנוסף הייתי מקבלת הודעת SMS למספר הטלפון הנייד שלי שהמסמכים התקבלו ושאני יזוכה לאחר כמה ימים.
כל פעם שאני מתקשרת לקבל שירות לחברת HOT תמיד ישנה פקידה שמזכירה לי שאין אמצעי תשלום מוסדר.
אמצעי תשלום הוא לפי כל החברות הגדולות כרטיסי אשראי או הוראת קבע בבנק.
מכוון שהנני משלמת במזומן זה לא נקרא אמצעי תשלום.

לפני מספר חודשים כאשר החליטה החברה לנתק את שרות ה-VOD , במעמד חד צדדי (לא שאלו אותי ) ונאמר לי שאני לא יכולה לענות מהשירות מפני שאין לי הסדר עם בנק או כרטיסי אשראי.
יש לציין שחברת HOT שכבר מספר פעמים נוצר בלבול בין התשלומים שהעברתי עבור שירותי הטלוויזיה והאינטרנט, ורשמו לאינטרנט תשלום עבור הטלוויזיה.
באחת מהפעמים הייתי ביתרת זכות של 900 ₪ עבור האינטרנט מכיוון שבוצעה טעות של החברה במספר המנוי ובמשך שנה וחצי שילמתי רק 5 ₪ עבור האינטרנט.
בחברת HOT לא היו מוכנים להעביר את הסכום שהופקד מחשבון לקוח אחד לחשבון לקוח אחר ולספוג את הטעות שלהם. כתוצאה מכך נאלצתי לספוג מכה כלכלית כבדה מכיוון שהייתי צריכה לשלם את הסכום עבור שירותי הטלוויזיה. למעשה נוצר חוסר וחוב שכמובן גרם איום מפורש ומיידי לניתוק שירותי חברת HOT.
הטעות חזרה עוד פעם לפני כמה חודשים ושוב הייתי צריכה להפקיד עבור השירותי הטלוויזיה, כי במנוי האינטרנט הייתי ביתרת זכות מאוד גדולה אבל במנוי הטלוויזיה הייתי חייבת סכום די גדול.
לפני מספר ימים, ב-10/12/08 התקשרה פקידה בשם אינה והודיעה לי שמצב הזה לא יכול להימשך ושאני לא יכולה להיות מנויה על ממיר דיגיטאלי בלי אמצעי תשלום .
שוב הסברתי שאני משלמת כבר כמה שנים במזומן וביקשתי לקבל מישהו מוסמך יותר כדי שאוכל להסביר מה הבעיה.
ב- 15/12/08 התקשרה אלי רחלי שהיא האחראית על האזור (רמת גן) וחזרה על הטיעונים הקודמים מפיה של אינה.
מכיוון שבשעה בה היא התקשרה, הייתי באמצע העבודה לא יכולתי לשוחח עימה וביקשתי לשוחח בזמן נוח יותר (בשעות אחר הצהריים ). רחלי הסבירה לי שזה לא אפשרי מכיוון שהיא מסיימת לעבוד בשעה 16.00 ולא יוכלו לטפל בי. "מה שהם רוצים זה להסדיר תשלום בהוראת קבע או כרטיס אשראי ושאני אקח פרטים אלו, לא משנה ממי (קרוב משפחה, חבר)"

כאשר הגעתי הביתה והדלקתי את הטלוויזיה, גיליתי להפתעתי ולתדהמתי הרבה שחברת HOT החליטה בצורה חד צדדית לנתק את מרבית ערוצי הטלוויזיה הדיגיטאליים ולהשאיר פועלים את ערוצי הטלוויזיה האנלוגיים ומספר ערוצים דיגיטאליים.
כאשר התקשרתי ברוב תמימותי למוקד שירות הלקוחות של החברה דיברתי עם נציגה בשם רותם שטענה שכל מה שאגיד ואנסה לשכנע לא יעזור על מנת לשנות את החלטת החברה.
אני חייבת לציין שאני לא חייבת לחברת HOT תשלומים או כספים והתשלום שלי יקר יותר ממנויים ולקוחות אחרים. רק בגלל העובדה שאין לי הסדר תשלום עם חברת HOT אני לא יכולה ליהנות מהטבות בשרותי החברה.
הנני מקווה שתוכלו לעזור לי.
הפרטים המלאים הם:
מרתה יעקבי

מנוי כבלים מספר 10161057
מנוי אינטרנט מספר 10904745
טלפון 052-8908547

בתודה
מרתה יעקבי
עלבון סוג הנזק :
ביטול הדרישה לאמצעי תשלום, השארת התשלום במזומן על כנו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה