פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חובות אין סופיים לחברת הוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יום שלישי 16 דצמבר 2008
לכבוד
אתר תלונה
שלום רב,
מתאריך 30.4.07 ועד 8.8.07 הינו מחוברים לחב' הוט, סה"כ 3 חודשים ומס' ימים. ביקשתי להתנתק בצורה מסודרת ומסרתי את כל הציוד כנדרש, ומאז יש סאגה מתמשכת של "חובות" וזה לא נגמר....
פנו אלי בתאריך 17.3.08 ממשרד רד דוד ושות' משרד עו"ד בעניין חוב של 492.47 ₪ בגין זמן ההתחברות הקצר, בכדי לא להגדיל את סכום החוב שילמתי אותו (יש בידי קבלה עם המכתב).
לאחר מספר חודשים פנו אלי ממשרד עו"ד יורם אברהמי טלפונית בטענה שאני חייבת 600 ₪ בגלל החזר הטבה, קנס יציאה וזה כולל הוצ' גביה... הסברתי לה ששילמתי בחודש מרץ 2008 ויש לי את הקבלה, ענתה לי הפקידה שזה משהו אחר וצריך לשלם עכשיו את החוב הזה לפני נקיטת אמצעים משפטיים. שאלתי האם יש עוד עורכי דין לחברת הוט? האם יפנו אלי שוב ממשרד עו"ד אחר ויטען שאני חייבת שוב על מס' חודשים זעומים שהייתי מחוברת אליהם? ענתה לי: לא.
מסתבר שהיא לא יודעת ויש עוד עורכי דין לחברת הוט.
השבוע קיבלתי מכתב נוסף (שלישי במספר) ממשרד ח. כהן חברת עורכי דין "התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים" ושוב כתוב שיש לי יתרת חוב בגין שירותים ו/או ציוד שסופקו לך בהתאם לדרישתך... חוב בסך 1636.43 שיש לשלם תוך 14 יום...
סה"כ שילמתי עד כה 1092.47 ותלוי ועומד חוב נוסף בסך 1636.43 ₪ בסך הכול על 3.5 חודשי התחברות...
אציין כי את התשלומים החודשיים לחברת הוט בגין השידורים שצפיתי בהם באותה תקופה גבו ממני באמצעות הוראת קבע לבנק באופן שוטף מידי חודש כמקובל.
זאת שערורייה ממדרגה ראשונה שחברת הוט עם כל סוללות משרדי עורכי הדין שלהם ניצלו את תמימותי וחוסר היכולת והרצון שלי להתמודד בבירוקרטיות משפטיות ותשלומי ריבית מיותרים ולא מפסיקים לטעון שיש לי חובות על תקופה כה קצרה שכבר שילמתי מעל ומעבר לכל הגיון.
וכמו כן ברצוני לדעת:
1. מדוע לא פונים אלי מחברת הוט הרבה לפני נקיטת הליכים משפטיים וחוסכים ממני את הריביות וכל התשלומים הנלווים?
2. מדוע כ"כ קשה להתנתק?
3. איך אני לא יודעת על כל החובות האלה?
ברצוני לקבל מחברת הוט מכתב מסודר על כל החובות שהם טוענים שאני חייבת להם עם פירוט מדויק מה זה כולל עם תאריכים התחייבויות וחתימות שלי שמכסות את הטענות שלהם.
כמו כן, אני מבקשת לסיים את הפניות של עורכי הדין של הוט, אני לא בורחת לשום מקום וברצוני לסיים את ההתקשרות הזו אחת ולתמיד ומבטיחה לא להתחבר לחברת הוט לעולם.
העתקים:
אתר "תלונה"
כולבוטק – רפי גינת
שומר מסך – אמנון לוי
נציבות תלונות הציבור
המועצה הישראלית לצרכנות

סיגל לב לטן
רח' פנינה ומשה 6/6
ראשון לציון
נייד - 0526946817
עוגמת נפש סוג הנזק :
מצויין בגוף התלונה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה