פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שרות לא בשמוש וכן אי ביטולו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/10 בקשנו להתחבר לאינטרנט של הוט.,הטכנאיוחיבר אותנו ,אחרי כשעה בערך התקשרנו לחברה לבטל את החיבור ובקשנו מהחברה שיחזירו את הטכנאי שיבטל את החיבור, כי אנחנו עדיין מחוברים לבזק ואי אפשר מבחינתנו טכנית להיות מחוברים להוט. מהחברה נאמר לנו שהטכנאי לא יכול לחזור אלינו היום, אבל הוא יגיע אולי מחר .כמובן שהוצאנו את החוטים והמכשרים של הוט באותו רגע ושמנו אותם בצד והודענו על כך לחברה,והובטח לנו שלא מחייבים אותנו.התקשרנו בין הזמנים פעמיים לבדוק שאכן יגיע טכנאי ושלא מחיבים אותנו והובטח לנו שתוך 24 שעות העניין יטופל ויסודר.ושהשיחות מתועדות ורואים שלא מחייבים אותנו.
אציין שהטכנאי הגיערק ב 17/11 לקחת את הציוד שהונח עבורם בשקית בצד. ובנתיים מבטלים לנו את החיבור ותוך 24 שעות יחזרו אלינו משירות הניתוקים, אציין שמברור טלפוני שבצעתי היום בשעה 8.30 בבוקר עם נציגה בשם לילך התברר שעד עתה אנחנו לא מנותקים !!וחויבנו על שרות אינטרנט שלהם.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה