פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מעבר נושא התלונה:
הלפמן נורית שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/12 היום , דברתי עם נציגה בשם לילך על ברור חשבון, אני מנויה של הוט טלפון, לפני שבוע דברתי עם נציגה בנושר שינוי כרטיס חיוב וונאמר לי שהחיוב הוא 50 ומשהו שח' , חיוב רגיל ונורמלי. וכמו כן שאלתי אם יש לי חיוב אצלהם לאינטרנט או טל' משהו שאני לא מחוברת אליו וזה רק בשביל לוודא שאין לי חיובים מיותרים .
היום דברתי עם הנציגה ומסתבר שאני מחויבת על 80 שח' , 14 שח' על חידוש מינוי טלפון , לא זכור לי שחדשתי אני מנויה משנת 2007 אז על מה החידוש ? וכן על שיחות למכשירים סוללרי דבר שאני לא עושה מהטלפון , מסתבר שזו "טעות" ולידיעתכם זה שאני מתקשתר אליהם *6900 זה חיוב סוללרי , והחיוב הוא שגוי , נאמר לי שהיא תזכה אותי , אבל אני לא מאמינה להם בתאריך 27/10 הם אמרו לי שהם יחזרו אליי תוך 24 שעות ועד כה לא חזרו אליי, אשמח אם תבדקו מדוע קוראים דברים כאלה ? ומה התשובה שלהם לעניין .אשמח לדעת גם איך אוכל להתנתק מהם ללא בעיות . ניתוק מחיבור טלפון.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה