פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילה וסחיטה של הוצאות כביכול שנגרמו בשל רשלנות בשרות וטיפול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
העברתי את חשבוני לסניף אחר, ולשם הועברו כל הוראות הקבע, וכמו מכולם ביקשתי מחברת הוט ישלחו לי טופס התחיבות לבנק (כנראה לא מצא חן בעיניהם שזה לא בכ. אשראי) לקח להם חודש לשלוח לי את הטופס (מתועד בהתכתבות עימם) כל הזמן הזה נאלצתי להשאיר את החשבון הישן וכמובן לשלם על כך לבנק. לאחר חודש + הגיע הטופס המיוחל, הטופס נשלח אליהם ע"י פקיד הבנק, ובא לציון גואל ואפשר לסגור את החשבון הישן.
וההפתעות החלו להגיע, קבלתי מהם מכתב שהוראת הקבע לחשבון הישן חזרה-בוקר טוב אליהו, לכן ביקשתי טופס להוראת קבע חדשה, ניסיתי לתקשר איתם בטלפון אך זו משימה בלתי אפשרית, הם עונים רק למצטרפים, שלחתי להם פקס שמזכיר להם שיש להם הוראת קבע חדשה לחשבון אחר, דיברתי ללמפה, את מי זה מעניין שם?
בשבת רצינו לראות שבת של כדורגל וכמובן לא אישרו לנו לצפות כי יש חוב, הסברתי לבחורה שעימה דיברתי שיש להם טופס התחיבות חדש ששלחתי עליה לזרוק את הישן ובמקומו להשתמש בחדש, ונעניתי שבאמת יש טופס כזה והם לא ידעו מה לעשות איתו. מה שאישר לי שאכן הטופס הגיע אליהם, אבל היא לא יכולה לתת לנו לצפות במשחק כי יש חוב ועלי לסגור אותו.
הודעתי לה בטלפון ובפקס שנשלח לחברה שאני רוצה לסיים את ההתקשרות ביננו משום שהשרות שאני מקבלת לא מספק אותי.
חשבתי שאני מסירה גידול מעלי, ומסתבר שהערתי את השד,
הם החלו לדרוש סכומים גבוהים מהחוב המקורי בטענה שנגרמו להם הוצאות.
החוב המקורי 289 ש"ח.
לבסוף סיכמתי איתם שהטכנאי שיבוא לקחת את הממירים יבוא עם חשבון ע"ס 367 ש"ח ותמורת החשבון הסופי יקבל את הממירים, כמובן שהטכנאי הגיע ללא החשבון. וקיבל את הממירים ובנוסף לא היה מוכן לחבר חזרה את האנטנה לאחר שיחה עם החברה והבטחה שישלחו חשבון ע"ס 367 ש"ח. שלא נשלח מעולם.
הודעתי להם בפקס שאני לא מנסה ליצור עימם קשר טלפוני משום שזה פשוט בלתי אפשרי, ושיצרו עימי קשר.
מידי פעם התקשר מישהו מהחברה וניסה לשכנע אותי לשלם מעבר למגיע להם, ובכל שיחה הדגשתי שאני מוכנה לשלם את החוב המקורי שמגיע להם עבור שימושי בשירותיהם אך בשום אופן לא על ההוצאות שנגרמו בשל רשלנותם, אך הם סרבו. בשיחה האחרונה שקיבלתי מהם סיכמתי עם הנציג שלהם שאני משלמת 367 ש"ח בלבד והוא אמר לי שאכן כך נתתי לו את הפרטים של כ. האשראי לאחר שוידאתי מספר פעמים שזה הסכום שהוא גובה בלבד, ואז הוא אומר לי שהוא יגבה עוד 60 ש"ח על הוצאות, לאחר שאישר לי מספר פעמים שהסכום בשורה התחתונה הוא 367 ש"ח.
סרבתי בכל תוקף לנסיון סחיטה עלוב זה, והוא טען כי 60 ש"ח זה לא סכום ששווה בכלל מבחינתי להתווכח עליו, ועניתי לו שאם לי הוא לא שווה לחברה בטח ובטח הוא לא יורגש. ( שיחה זו הולקלטה בידיעתו) והוא אמר שאם זה כך הוא לא גובה את הסכום, ונענה שיש לוו את פרטי כ. האשראי אצלו והוא יכול לגבות ממנו סכום של 367 ש"ח בלבד.
בסביבות דצמבר נשלח אלי מכתב ממשרד עורכי דין אברהמי ושות' ונענו במכתב ובצרוף כל הפקסים והתכתובות עם מרשתם חברת הוט.
לאחריו קיבלתי טלפון ממשרד עורכי הדין בה נאמר לי שיתבעו אותי בגין החוב, ונענו על ידי שאשמח מאוד אם יתבעו אותי משום שמשפט בטח לא יקבלו יותר ממה שמגיע להם,
לא שמעתי מהם עד היום 17.12.2008 היום קיבלתי טלפון מאילנה שעובדת במשרד עורכי הדין ואינני יודעת אם היא בכלל עורכת דין או פקידה והיא אמרה לי שהחוב הוא ע"ס 700 ש"ח והיא מוכנה להתפשר כדי לסגור את התיק על 500 ש"ח
ושוב אמרתי שאני מוכנה לשלם את החוב המקורי חוב עבור שימושי בשירותיהם ולא שקל על ההוצאות שנגרמו בשל רשלנותם ואי הסדרים בחברה המצביעים על זלזול מוחלט בלקוח שהם בעצם חיים ממנו,
ואז היא איימה עלי שהם יעקלו לי את החשבון, האם משרד עורכי הדין יכול להיות התובע השופט והמוציא לפועל גם יחד?????
ואם הם יכולים לעקל לי את החשבון על דעתם בלבד ללא משפט, האם גם אני יכולה לעקל להם את החשבון?
תארו לעצמכם שהוט ידרשו רק מ 50000 מלקוחותיהם 100 ש"ח מכל אחד על הברדאק שלהם עצמם (והם עושים את זה ע"י כל מיני תירוצים ו"טעויות")- רווח נקי ללא מאמץ, מה יכול לעשות הלקוח הקטן נגד חברה גדולה בעלת כוחות שהיא עושה בהם שימוש לרעה? ושלא בצדק, הרבה אנשים פשוט משלמים כי אינם מסוגלים נפשית ומעשית לעמוד מול איומי החברה,
בדיקה קצרה באינטרנט העלתה שאין עוד חברה עם כ"כ הרבה תלונות ושנאה מצד ציבור לקוחותיה ובעיקר לקוחותיה לשעבר,
היום הם הוביאו אותי למחשבה שאולי באמת אני צריכה לתבוע אותם על זלזול עוגמת נפש והטרדה, אולי שווה אפילו תביעה יצוגית???
כל הרשימה וזלזול בקהל הלקוחות סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה