פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מטפל בשם חמי המנוי בשם שלמה אברהם בהוט. למרות שחמי חתם 4 פעמים על ה.קבע בבנק , ה.הקבע לא הגיעה להוט ולכן נוצר חוב. ביום שישי 12/2/08 פשוט ניתקו את הממירים ללא הודעה מוקדמת ולכן התקשרתי ושילמתי את החוב ונציג השרות אמר שהכל בסדר ותוך חצי שעה הטלויזיה, האינטרנט והטלפון יחזרו לפעול. (נ.ב, מיום ההתחברות קו הטלפון לא עבד!!!) מאז עברנו ייסוריים. במקום להפעיל את שני הממירים , פתחו ממיר אחד עם חבילות לא נכונות ועשו בלאגן שלם עם החובות והכספים. לאחר שיחות מול נציגי שרות, כולם אמרו שהבינו שחלה טעות אנוש של נציג שרות והבטיחו לטפל בבעיה ואף לחזור אלינו באותו יום . מאז אני מחכה להם... (ביזבזתי זמן יקר וגם כסף על כל השיחות אליהם. לתשומת ליבכם מדובר במנוי הנמצא בבית שמש
עוגמת נפש, בזבוז זמן ועלבון!! סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה