פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב ללקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
18.12.2008
לכבוד

חברת הוט
מר הרצל עוזר
בפקס:0777078282

הנדון:גביה ושרות
בלשון הפרידמנים-מביישת אותך ואת החברה שאתה מנהל
בלשון הבובלילים-בתחת


כתושבת רעות ולקוחה של חברת הוט למעלה מ15 שנים מוצאת עצמי בבעיה,באיזו לשון לפנות אליכם.

אני מצרפת את השתלשלות העניינים כפי שמתארת בתי חן סטודנטית בירושלים ולקוחה זמנית שלכם.


במהלך חודש אוגוסט יצרתי קשר עם חברת הוט על מנת להתעדכן במשמעויות של ניתוק טרם סיום החוזה.
התברר לי כי אם אתנתק טרם סיום החוזה אאלץ לשלם כ-640 ₪ לחברת הוט בגין החזר הטבה.
בחוזה לא נאמר כך ולעולם לא הייתי חותמת על חוזה שכזה.
החלטתי להמשיך את החוזה עם חברת הוט עד לתומו בכך אשלם עבור חודשיים 480 ₪ ולא 640 ₪ בגין החזר הטבה.
יש לציין שבחודשיים האלו נחו להם בשלווה המודמים והממירים בשקית שכן לא השתמשתי בשירות חברת הוט.
לאחר כחודשיים, בתחילת אוקטובר התקשרתי לחברת הוט בשל חשבון שקבלתי. החשבון עמד על סך 315 ₪. (החשבון היה צריך להיות קטן מהחשבונות הקודמים בגלל התקשרות של חלקי חודש בלבד, החוזה הסתיים לפני סוף החודש). התשובה שקבלתי היא שמאחר והחוזה מסתיים ב-25.10 משמע אין לי יותר מחיר מוזל אז חייבו אותי על הימים הנותרים בחודש במחיר רגיל.
נאמר לי כי אקבל זיכוי על כך בחודש שלאחר מכן.
באותה שיחת טלפון ביקשתי לתאם מועד בו יאספו ממני את הממירים ולמעשה אתנתק.
התאריך המיוחל הגיע, ב- 15.10.08 הגיע טכנאי של הוט ולקח את הממיר והמודם. נשמתי לרווחה . חשבתי כי ההתעסקות עם החברה הסתיימה.
הפלא ופלא בתאריך ה-2.11.08 קבלנו חשבון נוסף מהוט והפעם המחיר עמד על 640 ₪.
מסתבר, בשיחה עם דנה מצוות אילן w69 שגבו ממני את אותם החזרי הטבה והיא כל כך מבינה אותי, זה ממש לא בסדר ושלא אדאג, עד ה-10.12.08 אני אראה זיכוי בחשבוני על סך 640 ₪.
ושוב, הגענו לדצמבר ואין זיכוי בחשבוני מחברת הוט.
התקשרתי שוב, המתנתי שוב כ-30 דקות עד קבלת השירות, ענה לי נציג בשם נתנאל מצוות מרקוס באר שבע, נתנאל שוב הסכים איתי, זה ממש לא בסדר טען ואמר לי כי אראה זיכוי בתוך חמישה ימים משמע ה-15.12.08, ולא סתם זיכוי, זיכוי עם ריבית וזאת לאחר שטענתי שהבנק הכי טוב בישראל לא היה מלווה ללא ריבית.
ומה קרה הפעם???? לא קבלתי זיכוי, חמושה בעצבים ובלחץ דם גבוה התקשרתי שוב לחברת הוט, בבוקר יום חמישי ה-18.12.08, שוב המתנתי דקות ארוכות, לבסוף ענתה לי בחורה בשם מעין, אף היא מבאר שבע אך מצוות אורלי. מעין עדכנה אותי בכך שרק אתמול ה-17.12.08 אישרה מנהלת שירות לקוחות את הזיכוי.
לקחת ממני כסף לא צריך את אישורי אך להחזיר את הכסף שלי צריך אישור???? מעין אמרה כי בתוך 30 יום אראה זיכוי בכרטיס האשראי, ביקשתי לקבל איזושהי אסמכתא על הנאמר ולפי מעין היא לא יכולה לשלוח לי אסמכתא כזו שכן זה לא עומד בנהלי החברה- לפי דעתי הכוונה הייתה שזה לא בנהלי החברה להשיב כסף ללקוחות. בקשתי לדבר עם המנהל, כמובן שהתשובה הייתה תוך 4 שעות יחזור אלייך מנהל. לאחר פחות מ-4 שעות חזרה אליי שני, מנהלת שירות לקוחות מבאר שבע, שני הייתה מאוד חביבה והשתדלה לזכות באמוני אך לשווא, את הנעשה לא ניתן להחזיר. שני הבטיחה כי תוך עשרה ימים אראה זיכוי בכרטיס האשראי על סך של 640 ₪, ויש לציין שזאת בניגוד למה שנאמר לי בעבר- ללא ריבית.



אודה לך באם תואיל להשיב

העתק:עו"ד שוקי שטיין
קובי עצבני-כתב מקומון מודיעין
אתר תלונה(צרכנות הוגנת)
רייכר עצבני
בתודה

הדס רונית
08-9263086
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וריבית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה