פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול של התקנה ללא ידיעתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אורן חג'ג' בל"ב ואני מנסה מזה כבר יותר משבועיים להתחבר לתשתית של הוט נקבע לי התקנה לפני כשבועיים (לא נכחתי בבית אך בת זוגי נכחה) הגיעו אלי טכנאים ונאמר לי שלא ניתן לבצע לי התקנה לתשתית בתוך הצינורות של הקיר בביתי אלא ניתן לעשות רק התקנה חיצונית (כבלים תפוסים על הקיר) אמרתי לטכנאים שיבצעו התקנה זו מפני שהאינטרנט חשוב לי ללימודים ולאחר מספר רגעים הודיעו לי שהטכנאים עזבו את המקום.
לאחר יומיים קבעתי התקנה חדשה ליום ב' 15/12/08 לשעה 11:00 אך לאחר בירור עם בעל הדירה ביטלתי את ההתקנה דרך שירות הלקוחות של הוט מפני שאין באפשרותו של בעל הדירה להיות בבית לפני 17:00 אז קבעתי התקנה ליום ג' 16/12/08 לשעה 17:00 חיכיתי בביתי לטכנאים של הוט אך הם לא הגיעו ולכן פניתי לשירות הלקוחות ששם נאמר לי כי ניסו לתפוס אותי בסלולארי (למרות שהסלולארי שלי לא צילצל כלל ואפילו לא נשלחה הודעה קולית או כתובה) כדי לומר לי שההתקנה בוטלה ובשביל התקנה זו הפסדתי יום לימודים מפני שרציתי להיות נוכח בהתקנה שתבוצע בהתאם ולא תתאחר.
מאותו יום אני מנסה לקבוע התקנה אך ללא כל הצלחה כל הזמן אומרים לי נציגי השירות כי יחזרו אלי ואני כרגע מטורטר מבית לבית כדי להוריד חומר לימודים.
אם תוכלו בבקשה לעזור לי בנושא זה מפני שהאינטרנט כה חשוב לי ללימודים אודה לכם מאוד.
לפצות על כך שהפסדתי יום לימודים חשוב ולקבוע התקנה לתשתית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה