פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ולא מכובד מרגע ההצטרפות כולל אי סיפוק שירות ששולם בעדו ואי הגעה לבית הלקוח נושא התלונה:
לוי- הורביץ מורן שם/כינוי:
‏שבת ‏20 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 4.12.08 לרגל מעבר לדירה חדשה, הזמנו, בעלי ואני, טכנאי הוט, לאחר שסגרנו על עסקת "טריפל" הכוללת כבלים, אינטרנט וטלפון. הטכנאי הגיע בשעה 21:30 במקום בין השעות 17:00 ל-19:00 והתנצל על כך. הוא לא הגיע עם ממיר "אייצ' די" למרות שהראה לנו כי רשמו לו שעליו להביא איתו ממיר כזה, וטען כי "נגמרו הממירים האלה להיום". את קו הטלפון לא הצליח להתקין ורצה לקדוח בכל קירות הבית. מאחר והדירה שכורה לא היינו מעוניינים בכך. למחרת הוא שב עם הממיר המתאים. התקשאנו ל"הוט" ונאמר לנו כי יגיע מפקח שינסה למצוא פיתרון טוב יותר להתקנת הטלפון. הבעיה, נאמר לי, שיש מפקח פנוי רק בעוד כשבועיים, ביום 18.12.08 בין השעות 15:00-17:00. כך קבענו שיהיה ובינתיים אנחנו ללא קו טלפון. כשהגיע יום זה, לקחתי יום חופש מעבודתי המאסיבית, וחיכיתי בביתי. הנציג לא הגיע. בשעה 17:00 בעלי התקשר ל"הוט" הוא אומר שהנציגה הפסיקה כל רגע את השיחה ע"מ שיגידו לה מה לומר, היא אמרה שהפגישה להיום לא מתועדת. התקשרתי גם אני וענה לי נציג אחר, והוא אמר כי הוא רואה כי היה אמור להגיע היום מפקח ושכנראה מדובר בכשל מערכתי. אין צורך להרחיב במילים על השקר שהנציגה אמרה לבעלי. הנציג שאני דיברתי איתו, אמר כי יתאם לי פגישה חדשה עם מפקח, אבל יש אפשרות רק בעוד שבועיים, 1.1.09 בין השעות 15:00-17:00. וכך קבענו שוב. ברור, כי בנקודה זו כבר עייפנו מהטיפול הלקוי בנו כלקוחות. היום 20.12 בצהריים, יצא לי הכבל של הממיר בטעות מן הממיר ונשבר חלק קטן שמחבר בין הממיר לשקע שבקיר. עלות חלק כזה כשני שקלים. התקשרתי להוט, לשאול מתי יכול להגיע טכנאי. הנציגה שמולי אמרה, כי במידה והיא מתאמת לי טכנאי, עליה לבטל את הפגישה עם המפקח. כל טענותיי כי המפקח מגיע משום שהטכנאי לא מצא פיתרון להתקנת הטלפון וזה לא קשור לתקלה שיש כרגע בממיר הטלויזיה, לא עזרו. וכך נשארתי, משלמת להוט עבור טריפל, כאשר אין לי שירותי טלויזיה (כבלים), אין לי שירותי טלפון. ויש לי רק את האינטרנט שדרכו אני מתלוננת ברגע זה.
כספי, עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
כמובן שלא נשלם על החודש הזה עבור השירותים הלקויים, שטכנאי ומפקח יגיעו, כל אחד לבצע את חלקו. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה