פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום חוב של הוט כלפי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הירדן 83/12 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם בכתב לאחר אין ספור טלפונים לחברת הוט אותם אפרט בהמשך, הצטרפתי אליכם באפריל 2008, משום מה לא נותקתי למרות הבטחות חברת הוט. מחברת yes והמשיכו לחייב אותי עד חודש אוקטובר ואפילו נובמבר 2008.
כבר בתאריך 15.7.08 הודעתי לנציג של הוט בשם עידן על הבעיה, הוא ביקש ממני לפקסס את החשבוניות וכך עשיתי.
ב- 1.9.08 שוב התקשרתי, נאמר לי שפקס לא הגיע, שלחתי שוב למספר שנתנו לי
בתאריך 23.9.08 דיברתי עם מיטל- הפקס לא הגיע, נתנה לי מספר אחר ושלחתי שוב את החשבוניות (פעם שלישית!!).
במהלך אוקטובר הייתי בקשר מספר פעמים עם אחד הנציגים שלכם שהבטיח לטפל בנושא עד סיומו ......
בתאריך 11.11.08 נציגה בשם עינבר הבטיחה שייצרו איתי קשר מהמחלקה המתאימה תוך 3 ימים . לא קיבלתי לא טלפון ולא החזר
בתאריך 25.11.08 שוב התקשרתי אליכם ענתה לי נציגה בשם לירן שאמרה שהבקשה הועברה למחלקה ב- 11.11.08
לאחר מספר ימים התקשרו מחברת הוט והודיעו לי שההחזר שמגיע לי ייכנס תוך כמה ימים....אך עדיין לא התקבל מהם הכסף, החיוב של הוט ממשיך לרדת כרגיל בכל חודש...
אבקש פתרון של הבעיה וכן פיצוי הולם על כל הזמן שהשקעתי מול החברה בבעיה
אודה לכם על העברת התלונה,
בברכה,
אפרת
כספי סוג הנזק :
החזר כספי+פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה