פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים מיותרת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בדירה שלי ושל זוגתי היתה חיבור לחבילה של הוט - כבלים טלפון ואינטרנט.ההתחייבות היתה לשנתיים.בתום השנתיים עזבנו את הדירה וביקשנו להתנתק מהוט (זוגתי ביצע זאת).הוט בכל זאת חייבו חודש אחרי (חודש שכבר היינו מנותקים בו) חודש לאחר מכאן ראיתי שוב חיוב גבוה יותר של 560 ש"ח.בשיחה עם נציגת שירות היא אמרה לי שעל התשלום של החודש המיותר אני צריך לקבל זיכוי ולגבי ה560 ש"ח 240 ש"ח מהם זו טעות והם יזכו אותי יתרת הסכום זה עקב ניתוק לפני תום ההתחייבות.כששאלתי לגיב איזו התחייבות היא מדברת היא אמרה לי שזוגתי שבוע לפני שביקשה להתנתק, התחייבה לחבילה של ערוצים בטלויזיה מה שכמובן זו טענה מגוחכת.ביקשתי ממנה לדבר עם מנהל והיא סירבה ובישקה לבדוק את הנושא ולחזור אלי מאוחר יותר.כמובן שלא שמעתי ממנה יותר אז העברתי פניה דרך האתר שלהם למדור הפניות נציגה חזרה אלי וסיפרה לי את אותם סיפורים שסיפרה נציגת השירות.גם היא אמרה שהיא צריכה לבדוק וביקשה שהות לחזור וכמובן גם ממנה כבר לא שמעתי.בנתיים הם החזירו לי סכום מינורי בערך 10% ממה שהם חייבים לי.
מעבר לכסף שלי שחברת הוט מחזיקה אצלה כבר כמעט חודשיים,ההתייחסות היא ברמת הביזיון!!!!לא חוזרים למרות שמבטחים,לא נותנים תשובות מחייבים סתם. בקיצור יחס של זילזול מוחלט בלקוחות.
שם זוגתי שאיתה נוהל חלק מהדו-שיח הוא נעמה פייקש, המנוי עצמו על שם יפית קרסו.
כל הרישמה המופיעה סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה