פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל והחזר כספי נושא התלונה:
פרץ פרץ שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך10/04/2007 עברתי דירה מרחוב בן גוריון 454 עכו לרחוב מסדה 34 בחיפה
הייתי מחוברת לאינטרנט שלכם וביקשתי העברה+ התקנת כבלים בדירתי החדשה בחיפה.
לאחר כמה חודשים הבחנתי בחשבונית הויזה שיורד לי 240 ₪ הוט +כבלים 45 ₪ הוט אינטרנט ובנוסף לזאת יש לי הוראת קבע של 59 ₪ אינטרנט,יצרתי קשר עם כמה וכמה נציגים שלא פתרו לי את הבעיה כל נציג טוען שהוא לא רואה הורדה של אניטרנט דרך הויזה(נשמע הזוי)ובנתיים אני משלמת 344 ₪ כל חודש.
לאחר שלא קיבלתי מענה ולא הסבר החלטתי לבטל את הוראת הקבע של 59 ₪ לאחר הביטול הוראת קבע התקשר אלי נציג שירות בשם חן מחלקת גבייה ושאל אותי מה פשר הדבר,הסברתי לו בפעם ה-100 את גרסתי,הוא ביקש שאשלח לו את הטופס של הויזה ואכן שלחתי לו, יום למחרת הוא יוצר איתי קשר ומסביר לי שהוא ממש מצטער אבל אין לו מושג מה פשר הדבר וביקש ממני להחזיר את הוראת הקבע וליצור קשר עם חברת ישרכרט,לפני שפנתי אליכם יצרתי קשר עם חברת ישרכרט והם לא יכולים לבטל עסקאות ללא אישורכם,הסברתי לו את הדבר והוא התחיל להרים את קולו ודיבר אלי בטון חצוף ואמר לי שאם אני לא מחזירה את הוראת הקבע הוא מנתק לי את האינטרט כמובן שאני התחלתי כבר לצאת מהכלים אז הרמתי עליו את הקול והסברתי לו שאני משלמת קרוב לכמה חודשים חיוב כפול של אינטרנט. וזה ההסבר שהוא נותן לי? ואני מצטטת אותו (השיחה מוקלטת) "אני מצטער אין לי מושג מה זה החיוב תצטרכי להחזיר את הוראת הקבע". אני חייבת לציין שזאת הפעם הראשונה שאני נתקלת בנציג חצוף שגם לא נותן לי הסבר וגם מאיים עלי שהוא ינתק אותי.
.ביקשתי ממנו שיעביר אותי לנציג כדי להתנתק מכם לא רוצה שום קשר עם חברת כבלים שלא נותנת לי הסבר, הוא אמר שאני אצטרך להתקשר בעצמי והתחיל ויכוח קטן ואז הוא ניתק לי בפנים..הרגשתי שאני לא מקבלת את היחס הנכון לא משנה מה אמרתי אני הלקוחה אני המשלמת והוא היה צריך להתנהג אלי בהתאם. מיד אחרי הניתוק שוב פעם התקשרתי והפעם נציגת שירות בשם תמי ענתה לי והיא נתנה שירות מצוין.היא היחידה שעלתה על הבעיה והסבירה לי שאתם טעיתם ולא העברתם את האינטרנט מרחוב בן גוריון למסדה 34 ובגלל זה שילמתי פעמיים היא הבטיחה שהיא תטפל בנושא והעבירה אותי למחלקת מעברי דירה,שם טיפלה בי נציגת שירות בשם אמילי היא הסבירה לי שהם לא יכולים לחבר אותי שוב עד שיגיע טכנאי,הסברתי לה שעבודתי היא עם האינטרנט ואני חייבת שיחברו אותי כי הייתי מחוברת עד לפני שעה אני לא מבינה למה הפרוצדורה כל כך מסובכת?היא הבטיחה שלמחרת יגיע טכנאי בשעות הבוקר ושאין לה מה לעשות והיא מצטערת.
אני רוצה להסביר שאני לא הגעתי לביתי באותו יום כי הם אמרו לי שהם רואים שאני מנותקת מהאינטרנט אז הייתי חייבת לנסוע לאוניברסיטה בכדי לעבוד במחשב עם אינטרנט.
באותו יום חזרתי בשעה 22:00 ולתדהמתי גילתי שאני אכן מחוברת לאינטרנט.
אני חייבת לומר שזה פשוט אבסורד מה שקרה לי איתכם כמה חודשים אני מתקשרת ללא הפסקה לגבי שני החיובים שלי וכל פעם מבטיחים שיטפלו בבעיה ויחזרו אלי ואף נציג לא טרח לחזור אלי.
רק כשביטלתי אז חזרו אלי לא נתנו לי הסבר נכון ונותנים לי אינפורמציה שגויה.
היום הגיע אלי טכנאי ואמר לי ששלחו אותו להתקין לי אינטרנט כי עברתי דירה.אני לא מבינה את ההתנהלות שלכם.
אני מבקשת שהפעם כן תתייחסו למכתבי ותטפלו בנציג שירות חן על השירות הגרוע והמשפיל שקיבלתי.
אני מחויבת לכם עד חודש אפריל ובסיום ההתחייבות אני עוברת מכם!(אני לא מבקשת שום פיצוי)כי שום פיצוי לא יחזיר את היחס המשפיל שלו.


בברכה,
סוזי פרץ
מסדה 34
טלפון:054-5818536
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי.. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה