פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק כתוצאה משינוי שרירותי של הגדרת חייגן ורשלנות בתמיכה טכנית נושא התלונה:
גרוס יעקב שם/כינוי:
‏שבת ‏22 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מקבל מהוט שירות אינטרנט בשיתוף עם סמייל אינטרנט זהב. לפני כשנה ביקשתי וקיבלתי משתי החברות אישור להתחבר לאינטרנט ללא חייגן. ב 22.11. לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט. התקשרתי לתמיכה הטכנית של סמייל והם לא הצליחו לאתר את התקלה. הם טענו שיש לי וירוס או בעייה אחרת במחשב. פניתי לטכנאי פרטי והוא הגיע אליי ב- 25.11 . הוא גילה מייד שחסרה לי האופציה להתקשר בלי חייגן. התקשרנו לתמיכה הטכנית והם אישרו שאכן חל שיבוש בהתחברות ותוך מספר דקות הם תקנו אותה והצלחתי להתחבר. עבודת הטכנאי הפרטי עלתה לי 100 ש"ח ויש לי קבלה. ב- 26.11 התקשרתי להוט ודרשתי את החזר ההוצאה. הם העבירו אותי מיד ליד, טענו שזה לא עניינם והפנו אותי לסמייל. התקשרתי לסמייל והם הפנו אותי להוט וחוזר חלילה. הטלפונים נמשכו כשעה ורבע ברציפות. דיברתי עם דנה, שירה, טורקאן ומוחמד. באחת השיחות נציגת הוט אמרה לי שהיא מחברת אותי לסמייל והיא נשארת על הקו. אם סמייל יאשרו את טענתי היא תחזיר לי את הכסף. הגעתי למוחמד מצוות עדינה שאמר לי שב- 21.11 הוא קיבל הוראה מהוט לחבר אותי עם חייגן. הנציגה של הוט כבר לא הייתה על הקו וגם לא חזרה אליי. הוא העביר אותי להוט וענתה לי נציגה אחרת שאמרה שהיא לא מוצאת אותי ברשימת המנויים. כתבתי 3 פעמים באתר האינטרנט לפניות הציבור של הוט. אחרי כשבוע ב- 30.11 חזרה אלי נציגה (נועה?) ואמרה לי שהתמיכה הטכנית תתקשר אליי לבדיקת התלונה. סיכמנו שהיא תקבל דיווח מהתמיכה ותרכז את הטיפול עד הסוף, אבל לא שמעתי ממנה עוד
עגמת נפש, זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי, התנצלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה