פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר הודעת ניתוק וכן חיוב גבוה שלא לצורך נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ארבל 2 מבשרת ציון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה61 לאוקטובר ביקשנו להעביר טלויזיה ממקום אחד לבית של ההורים ולנתק את המנוי הקיים אצל ההורים. מאז ועד היום גם לאחר כ"כ הרבה שיחות והבטחות מצד נציגי הוט עדיין לא נותק המנוי של ההורים ואנו משלמים פעמיים על אותה הדירה. הנציגה האחרונה הבטיחה לנו את הפסק המנוי וזיכוי כספי גם על ממירים נוספים שמחייבים אותנו בגינם ובכל זאת בחיוב האחרון בויזה עדיין שילמנו סכום גבוה ממה שסוכם עם החברה וכמו כן שילמנו פעמיים את הסכום, כלומר טרם ניתקו אותנו.
כספי סוג הנזק :
הפסקת המנוי העודף לאלתר, חיוב נכון ואמיתי לפי סיכופ עם הנציגים, החזר כספי על כל התקופה ופיצוי הולם על עוגמת הנפש והטרטורים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה