פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת הוט מרמה את לקוחותיה בנושא תנאי התחברות\התנתקות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מחוברת להוט כשנתיים או יותר ואחרי שהתלוננתי שהעלו לי את דמי המנוי ללא ידיעה וביקשתי ניתוק אז הנציגה אמרה לי שהיא מחזירה לי את המחיר לקדמותו אבל בתוספת של 10 שח שזה היה מקובל עלי היות והיא טענה שהמחיר שקיבלתי זה לא המחירים לתקופה הזאת. אחרי תקופה של פלוסמינוס שנה ביקשתי ניתוק מסיבות אישיות שלא קשורות להוט ונתקלתי בטענה שאני חייבת להם דמי ניתוק עס כ 170 שח בעקבות הטענה שלהם שיש לי התחייבות אצלם.
כמובן שהנציגה שאיתה הסכמתי שלא לנתק את השירות לא הזכירה את המילה התחייבות ולא חתמתי על שום דבר מולם. ביקשתי לראות איפה אני חתומה או שיציגו לי שיחת טלפון בה אני מאשרת שיש התחייבות היות ואני ממש זוכרת שלא הוזכרה אפילו המילה הזאת בשיחה. הוט לא הציגו לי דבר וממשיכים לטעון שיש התחייבות בעל פה שבמציאות כלל לא קיימת.
הנציגה התקשרה לבעלי (כשבפירוש אמרתי לה שתחזור אלי לטלפון) שלא קשור לנושא ולא יודע בכלל במה מדובר והוא אמר לה לא לבטל כי הוא נבהל מזה שהוט טוענים שיש התחייבות. כמובן ששוב נכנסתי לתמונה ושאלתי אותם למה הם מתקשרים לבעלי כשכל השיחות היו ביני לבינם ולא בין בעלי. אני מרגישה שהם סוחטים אותי, גונבים אותי ללא צדק וגורמים לי לעוגמת נפש רבה מאוד.
את נושא ההתחייבות הסברתי עשרות פעמים לנציגי החברה והם אומרים לי שיעבירו זאת לעו"ד. לפני כשבועיים התקשר עו"ד ורצה לדבר איתנו על התשלום ובעלי אמר לו שיפנה אלינו רק בכתב. עד היום לא הגיע דבר.
אתמול 30.12.08 התקשרו שוב ממשרד עו"ד שלהם. הוסבר להם בדיוק מדוע אין בכוונתי לשלם אבל הם רוצים בכל זאת כסף למרות שאין להם כל הוכחה להסכם שהם טוענים.
כספי סוג הנזק :
לבטל את הכסף שגובים ממני ללא שום סיבה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית גב' קלבלט קראוזה טופלה,
בברכה,
רינה,
גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פניית גב' קלבלט קראוזה טופלה,
בברכה,
רינה,
גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה