|
|
|
|
|
|
רצינות חברת הוט בתגובותיה לתלונות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מתוך כוונה לבדוק אפשרות התחברות להוט, החלטתי לבדוק באתרכם מה לקוחות אומרים עליהם. מעיון בתלונות המופיעות באתר זה, וללא קשר לתוכן התלונות, עושה רושם כי חברת הוט איננה מתייחסת ברצינות הראויה ולדעתי מפגינה זילזול בכך שהמענה שלה לתלונות הוא בנוסח סטנדרטי : "פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום" מה שמקרין "צפצוף" בוטה וזלזול באינטליגנציה של הציבור. או לחילופין, שזו יכולת התגובה שלהם וזה לא פחות גרוע.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
תשובות ענייניות (ושקופות) לפניות הציבור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
עם קבלת פניית הלקוחות אנו דואגים לבצע את הטיפול הנדרש ובמידת הצורך נוצר עימם קשר טלפוני. מפת חיסיון לקוחותינו אין אנו מציגים באתר זה את אופן הטיפול בפנייתם.
נשמח לראותך בין קהל לקוחותינו
בברכה,
פניות הציבור HOT
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|