|
|
|
|
|
|
מכתב בגין ביטול חובות |
נושא התלונה: |
אשר ברנדוין יונתן |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.12.08 נתקבלה בביתי חשבונית מחברת הכבלים הוט בגין חוב שאני חייב להם כביכול. לאחר שיחה עם נציג שירות בשם אלירן מצוות חלי הובטח לי כי החוב ימחק וישלח אלי מכתב המאשר כי אין חובות על שמי בחברת הוט. יצויין כי כאשר ביקשתי ממר אלירן לשלוח לי מכתב כזה מיידית טען כי הוא לא יודע לכתוב וכי הוא יפנה בקשה למי שמוציא מכתבים בהוט ותוך 10 ימים יגיע מכתב. בתאריך 23.12.08 פנתי שוב למוקד הוט בטענה כי המכתב שהבטיח אלירן לא הגיע ואני מבקש ממישהו שכן יודע לכתוב לשלוח לי מכתב (והדגשתי שלא חשבונית ב0 אלא מכתב ) המאשר כי אין חובות על שמי נכון להיום בחברת הוט. גב' גלית הבטיחה לי כי מכתב כזה ישלח אלי עד למחרת היום. בתאריך 24.12.08 קיבלתי מהוט חשבונית ב0 ולא הצלחתי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות. אנא התערבותכם . לא יתכן שחברה שמחבדת את עצמה מעסיקה אנשים שלטענתם אינם יודעים לשלוח פקס או לכתוב אלו דברים בסיסים שאנשי שירות צרכים לדעת לעשות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מכתב מגורם בהוט המאשר כי אין חובות על שמי בחברת הוט תחת שום מספר לקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח טופלה במסגרת פנייתו למחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פניית הלקוח טופלה במסגרת פנייתו למחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|