פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיבושים בשירות חוזרים נושא התלונה:
רופא דרור שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במשך מעל שנה שאני מנוי לחברת הוט היו אצלי טכנאים ולתיקונים חוזרים בכל שלושת השירותים שאני מחויב להם.
1. הטלפון מתנתק ללא גבול כמעט בכל פעם שאני מנסה לטלפן. היו מספר טכנאים להחלפת חלקים והוספת מגברים למיניהם.
2. עם הטלוויזיה עברתי סדרת טכנאים זוטרים ובכירים שבאו לתקן ולהחליף את המחברים.
3. שירותי האינטרנט מתנתקים כמעט אחת לשבועיים ברצף.

בכל פעם שאני פונה לטלפון הנ"ל זה נמשך במקרה הטוב לפחות 20 דקות. לאור ההתנסות שעברתי עם כל טכנאי החברה ביקשתי להינתק ונאמר לי שוב שישלחו לי טכנאי לטיפול בתקלה בהבטחה שזאת תהיה הפעם האחרונה. מאחר ועברתי סדרת הבטחות כאלו ביקשתי בכל זאת להינתק. ואז נאמר לי מפורשות שהם חברת הוט קובעת אם ההינתקות שלי מוצדקת בכדי לא לגבות כנס ולשם כך הם צריכים לשלוח שוב טכנאי דבר שאינני מעוניין יותר.
אני מתגורר לבד ומגיע הביתה בשעות אחר הצהרים המאוחרות אחרי יום עבודה שמתחיל בשעות המוקדמות של הבוקר,הדבר האחרון שאני רוצה זה להמתין לטכנאי לבוא ולטפל בתקלות.
היית יותר מסבלני אך לצערי התקלות חוזרות.
נקבע לי תאריך ניתוק ל 4 בינואר 2009 ונאמר לי מפורשות שאחויב בכנס.
אינני מבין מדוע עלי לשלם עבור שירותים שכרוכים בתקלות הרבה מעבר לסבירות ברמה הנורמלית. מעבר לזה מידי חודש אני מחויב באופן קבוע על ידי הכרטיס אשראי ועכשיו עלי לשלם כנסות על בקשתי להינתק משירות שהובטח לי ולא קיבלתי?
בקשתי היא לפעול להינתק ללא תשלום כנסות מהסיבות המפורטות.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר רופא טופלה במסגרת פנייתו לשירות לקוחות
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר רופא טופלה במסגרת פנייתו לשירות לקוחות
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה