פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התרעה על חוב נושא התלונה:
בר רינה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נישלחה אלי הביתה בקשה לתשלום אחרון עבור הכבלים של הוט כחודש וחצי לאחר התנתקותי .כשניסיתי לברר מדוע לא נגבה דרך הוראת קבע כפי שנהגו לעשות עד הניתוק,לא הצלחתי להשיג אותם בטלפון,זמן המתנה הארוך מהרגיל,שלחתי מייל לאתר שלהם ,לא חזרו אלי ושכחתי מזה ..חודשיים לאחר מכן קיבלתי מכתב מהמחלקה המשפטית של הוט ובו הודעה על תפיחת החוב פי 2.5 ואזהרה על נקיטה בהליכים משפטיים אם לא אשלם.במכתב מצוין שלא שילמתי "חרף בקשות חוזרות ונשנות", אחרי בירור עם תמי, נציגת הוט,(אחרי זמן המתנה של למעלה מרבע שעה בטלפון!)הודתה שלא מצאה שום עדות לתכתובת איתי,מלבד אותה חשבונית שניסיתי לברר אז מדוע נשלחה ונשתכחה מליבי.תמי הסבירה לי שהחשבונית נשלחה אלי עקב החזרתה של הוראת הקבע.שאלתי מדוע לא הזהירו אותי לפני שהכפילו את חובי,והיא ענתה,איננו מחויבים לך את כבר לא לקוחה שלנו,ומיד הבינה שטעתה כשהבהרתי לה שאני עדיין משתמשת בשרותי הטלפון והאינטרנט שלהם.ביקשתי לדבר עם האחראי ,ולמחרת חזר אלי אלירן.גם אלירן לא מצא שום תכתובת קודמת בנושא החוב וטרח להסביר לי שכל זה בגלל ביטול הוראת הקבע על ידי. ניגשתי לבנק וראה זה פלא,הוראת הקבע שרירה וקיימת עד עצם היום הזה.. אך באותו חודש לא כובדה עקב חריגתי ממסגרת האשראי ,אילו היו מגישים אותה לגבייה בחודש שלאחר מכן חובי היה נפרע. מיהרתי ופקססתי את האישור על המשך קיומה של הוראת הקבע של הוט למחלקה המשפטית ואף שוחחתי עם עינב המזכירה המשפטית הובהר לי שהטיפול בנושא יכול לקחת זמן רב,שבמהלכו החוב שלי יגדל כמובן.חזרתי להוט כדי לבשר להם שהוראת הקבע לא בוטלה על ידי כפי שחשבו אך נציגת השירות,אורטל,אמרה לי שמרגע זה כבר אינם מעונינים לדבר איתי כי הענין בטיפול המחלקה המשפטית
מסקנה:להוט יש מחלקה משפטית עתירת עורכי דין,שמישהו צריך לפרנס ולהצדיק את קיומם. לכן אין צורך להתאמץ ולהזהיר את לקוחות החברה מפני תפיחת חובותיהם,או גרוע מזה,להציג את חובם לגביה חוזרת בבנק...למה להסתפק בחוב של 170 ש"ח אם אפשר לגבות ממני 425 ש"חו ויותר?
כספי סוג הנזק :
ביטול הריבית ותשלום הקרן בלבד. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' בר טופלה
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' בר טופלה
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה