|
|
|
|
|
|
גבייה לאחר התנתקות |
נושא התלונה: |
רעם נילי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-4.11 דיברתי עם מישהי בשם אולגה וביקשנו להתנתק משירותי הטלויזיה. פקס בעניין זה הועבר אל הוט ע"י yes והתקבל. אולגה אמרה שזה לוקח "3 ימי עבודה". להפתעתי קיבלתי בדצמבר חשבונית על סך 458.64 ₪ שנגבתה מחשבון הבנק שלי.
צילצלתי מייד למח' שירות הלקוחות שם אמרה לי דנה שאצלה במחשב רשום, "משום מה", שפניתי רק באמצע נובמבר. לאחר דין ודברים הסכימה דנה לזכות אותי מכל סכום החשבונית והבטיחה לי שלא אחוייב יותר.
וראה זה פלא, בסוף דצמבר שוב קיבלתי חיוב על חודש דצמבר, כאשר אני כבר כחודש מחוברת לספק אחר!
לא רק זאת, אני גם ממשיכה לקבל חיובים בגין האינטרנט – ממנו התנתקנו עוד באוקטובר,לאחר שמנהל השירות הבטיח לי אישית זיכוי בגין חודש של תקלות בגלישה.
לא קיבלתי את הזיכוי.
לעומת זאת ברוב חוצפה ממשיכים לגבות ממני עבור שני השירותים.
אני דורשת החזר מלא ומיידי של התשלום בסך 332.90 וכן 152.51
|
בזבוז זמן ועצבים |
סוג הנזק : |
אני דורשת החזר מלא ומיידי של התשלום בסך 332.90 וכן 152.51 ולהפסיק לחייב אותי בכלל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית גב' רעם טופלה לשביעות רצונה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פניית גב' רעם טופלה לשביעות רצונה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|