פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בחוזה חדש, בריונות הוט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לך,
מאוד אקווה שאת תוכלי לעזור כי מיאש שמעבירים אותך ממוקדנית למוקדנית מבלי לתת מענה ובלי לחזור אלי למרות ההבטחות. העניין כזה:
- צורפתי ל HD באמתלות שווא. לאחר שהמוקדנית בדקה שאין העלאה בסכום שאשלם (לעומת טריפל פלטינום), הסכמתי להצטרף למבצע טריפל HD . היום 5 ימים אחרי (אחרי כל יום לפחות שעה בטלפון כל פעם עם מוקדנית אחרת ולשווא!) מתברר שהמחיר גבוה יותר ואיני מעונינת. אך אין עם מי לדבר ואין איך להגיע לאותה אחת שהבטיחה!!

- אינכם מסכימים להחזיר לי פיקדון של הממיר הקודם למרות שטרם עברו 10 שנים(2001). בנוסף מחר שנה חדשה ותאמרו לי שעוד שנת פחת בפיקדון עברה! (שוב, 5 ימים כבר מנסה לפתור הענין)

- בנוסף כיוון שהטכנאי שהתקין לי HD , עשה החזרה של הממיר הישן וקבלה חוזרת שלו, מחייבים אותי כעת גם עבורו????

לסכום אבקש החזירו לי את הממיר הישן וקחו ממני את ה HD שעולה הרבה יותר ממה שהבטיחה המוקדנית. או השאירו לי את ה HD במחיר שסיכמה איתי המוקדנית והחזירו לי את החלק המגיע מהפיקדון (30%)
או כיוון שכל פעם שמחדשת מבצע יש בעיות ואין לכם מענה, אשמח לדעת מה הנזק להתנתק מכם עכשו ולתמיד.

מקווה שאקבל תגובה (ורצוי לפני תחילת השנה). בתודה מראש
עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית גב' רכס טופלה במסגרת פנייתה למחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פניית גב' רכס טופלה במסגרת פנייתה למחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה