פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
בן דוד שמשון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.9.08 ביקשתי להתנתק מכבלים, המשיכו לחייב אותי פעמיים לאחר הניתוק, התקשרתי אליהם והם הודיעו לי שמגיע לי זיכוי של 135 ש"ח שיופקד בחשבון עד 40 יום מיום הניתוק, ב- 21.12.08 (לאחר 80 יום) ראיתי שלא זוכתי, התקשרתי לברר מה עם הזיכוי, ונאמר לי שיבדקו למה לא זוכתי, לאחר 4 ימים 25.12.08 לאחר שראיתי שאין זיכוי התקשרתי שוב ונאמר לי שהזיכוי הופקד בחשבון בתאריך 23.12 . לכן אמרתי שאמתין כמה ימים, היום 31.12 בדקתי וראיתי שלא זוכתי, התקשרתי שוב לנאמר לי שיבדקו למה אני לא רואה את הזיכוי.
למה זה צריך לקחת הרבה זמן?, הם מחוייבים לפעול תוך 40 יום ועד היום עברו למעלה מ- 90 יום, הם נותנים ללקוחות הרגשה של זילזול, במיוחד באלה שמבקשים להתנתק,
אני מבקש לזכות אותי במיידי.
נ.ב. ההמתנה במענה הטלפוני ארוך מידיי (אולי המטרה לייאש)
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי - שיקצרו את ההמתנה במענה הטלפוני, פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית מר בן דוד טופלה במסגרת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פניית מר בן דוד טופלה במסגרת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה