|
|
|
|
|
|
גבייה גבוהה ממה שסוכם בתחילת חוזה |
נושא התלונה: |
ליבוביץ אדי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 04 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר סיכמתי בטלפון עם נציגת שירות על תשלום על תשלום של 196 שח כולל הVOD וכולל שני ממרים .
אך בחודש נובמבר גבו ממני 208.9 שח עוד 12.9 על VOD שאני בכלל לא משתמש בו. דיברתי בנובמר עם נציגת שירות הוט והיא אמרה לי שאין בעייה והיא תחזיר לי את הכסף בחודש הבא (דצמבר) והנה הגיע דצמבר ושוב חוייבתי ב208.9 מייד התקשרתי שוב לנציגי הוט והפעם הם אומרים לי שאין דבר כה אף אחד לא הבטיח לי כלום ושהמקסימום השם יכולים לעשות בשבילי זה לתת לי 3 חודשים חינם VOD . ביקשתי מייד להתנתק מהוט והוט התחילה להעביר אותי מסכת יסורים בטענה שנתיג ניתוק יחזור אלי ..................
איך חברת הוט לא מתביישת לעצמה לשקר ללקוחות בפנים.
צריך לדרוש חוק במדינה שכל דבר יהייה חתום במסמך אחרת זה מה שקורה וחברת הוט היא חברה נצלנית וגזלנית .
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי במיידי ולא בחשבונית הבאה ! והתנצלות בכתב על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|