פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת נציג החברה, זילזול בלקוחות נושא התלונה:
בושל ולדימיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/12/2008 בין שעות 15:00 ועד 17:00 היה אמור להגיע לביתנו נציג חברת הוט כדי לאסוף ציוד.

חשוב לציין שזאת היתה פעם שלישית שהנציג היה אמור להגיע. פעמים קודמות היו בתאריכים 28/10/2008 ו-18/11/2008 - על מקרים האלה קיבלנו פיצוי על סך 600 ש''ח כל אחד ע''פ תיקון מס' 24 לחוק הגנת הצרכן.

בתאריך 10/12/2008 קיבלנו הודעת SMS מ-הוט על כך שנקבעה פגישה בין השעות 15:00-17:00. למחרת בבוקר (ב-11/12/2008) אישתי קיבלה שיחת טלפון מאותו טכנאי שהיה אמור להגיע (שלא הציג את עצמו) והוא ביקש לבוא יותר מוקדם. קבענו שנהיה בבית בשעה 14:30 ושהוא יבוא בדיוק בזמן הזה.

גם אני וגם אשתי יצאנו מוקדם מעבודה, הינו בבית בזמן. יש לציין כי באותו הזמן נוכחה בביתנו מטפלת עם הבת שלנו.

ברור שלא ב-14:30 ולא מאחר יותר איש לא היגיע. בשעה 15:20 הצלחתי להשיג נציגת שרות לקוחות אשר התנצלה ואמרה כי הטכנאי לא הצליח להגיע והוא אמור לבוא בפרק זמן שנקבע בהתחלה.

לקראת שעה 17:20 הצלחנו שוב לצור קשר עם מוקד לקוחות ושם לא ידעו להגיד למה הטכנאי לא בא. הבטיחו שנציג בכיר של טכנאים יצור איתנו קשר תוך 5 דקות. אחרי שעה, כאשר אף אחד לא התקשר, שוב יצרנו קשר עם המוקד. הפעם הבטיחו הגעת ה נציג עד שעה 19:00.

בשעה 18:50 הגיע נציג שלקח את הממיר. חשוב לציין שהנציג הזה קיבל קריאה רק רבע שעה לפני הגעתו - וזה לפי דבריו. במילים אחרות אילו לא היינו מתקשרים שוב ושוב למוקד, הנציג בכלל לא היה מגיע אלינו באותו היום!

עוד דבר שמעיד על כך שהנציג קיבל את ה קריאה ברגע אחרון - עובדה שלא היו עליו טפסים שהיה צריך לתת לנו על החזרת ציוד, - הוא רשם פרטיו על דף מאולתר.

התלוננו במוקד על כל הסיפור ודרשנו פיצוי על סך 600 ש''ח על המתנה מעל 4 שעות (מ-14:30 ועד 18:50).

ביום 1/01/2009 בשעה 18:18 נציג הוט בשם סטס התקשר לאישתי וטען כדרישה שלנו אינה מוצדקת לאחר והטכנאי לא קבע איתנו לשעה 14:30. הוא אמר כי אין הוכחות לכך וציין כאישתי משקרת. יחד עם זאת הוא הציע פיצוי סימלי עליו אנו לא מסכימים.

בשלב זה אנו החלטנו לפנות לחברת Cellcom עם בקשה לפירוט שיחות באותו יום ותמליל שיחה בין טכנאי לאישתי. ברור כי תהיה למהלך הזה עלות נוספת, אך ברגע שההוכחות תהיינה בידינו, נפנה לבית משפט עם תביעת פיצוי גבוה יותר מ-600 ש''ח.

עוגמת נפש, עלבון, כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה