פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מוחלט בלקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי אנטרנט בבית ובעסק ושמתי אנטרנט וטלפון של הוט
הבעיה עכשיו מתחילה:
אני היה לי חוב של הוט הטלפון 350שח בחודש 2008/4/2 אז התקשרתי וביטלתי את הטלפון בעסק וניתקתי את האנטרנט בבית ואמרתי להם לבוא לקחת את המודם הם אמרו בסדר עצרנו את החיוב ואנחנו נתקשר אליך כדי לתאם מתי לקחת את המודם של הבית ופתאום בחודש נובמבר אני מגלה שחברת הוט חייבה אותי ב 350 שח על המודם של הוט שלא לקחו,אני דיברתי עם המחלקה הפיננסית ושירות לקוחות בכדי שיחזירו לי את הכסף או שיעבירו את ה350 לחוב של הטלפון
למרות שאני יודיע שאין לי חוב בטלפון,בגלל שבאותו יום ניתקתי את הטלפון ובא נציג שלהם ולקח את המודם של הטלפון בעסק וגם שילמתי לו לנציג שלהם את החוב שהיה לי ונתן לי חשבונית מס קבלה ובכל חוצפתם הם
שלחו לי מכתב לשלם על חוב הטלפון במקום 350שח 1250שח הם רוצים ריבית על כסף שלהם ולא נותנים על הכסף שלי ריבית למרות שדיברתי עם שירות לקוחות בקשר לזיכוי כספי או פתרון,שעות על גבי שעות ולפני עוגמת הנפש הזות אחרי שהבטיחו לי במחלקה הפיננסית שיחזירו לי הכסף או יעבירו אותו לטלפון, רציתי לחזיר את הטלפון ועקב השירות הגרוע שלהם אני הפסדתי לקוחות
וגם כסף בגלל ששילמתי את חוב הטלפון לנציג שלהם באותו יום שבא לקחת את המודם של הטלפון ואני אומר עוד פעם שהוא נתן לי חשבונית מס קבלה ששילמתי את החוב ואז באותו יום שבא אליי התעקש לקחת את החוב של הטלפון עם המודם
ואני אמרתי לו בקשר לקחת את המודם של האנטרנט של הבית ואמר לי שהוא בא רק בשביל המודם של הטלפון ואחר כך הוא יקח את המודם של הבית באפריל בחודש נובמבר המחלקה הפיננסית דיברה איתי בקשר לקחת את המודם ולקחו אותו ואמרו לי שיחזירו לי את הכסף על שבע החודשים שחייבו אותי ומאז אני מדבר אל קיר לא מעניין אותם לפצות אותי ורק רוצים ריבית על כסף שלא מגיע לנם למרות שאני דיברתי עם שירות לקוחות והמחלקה הפיננסית עוד פעם בקשר לחוב הטלפון ואמרו לי אין לי חוב ודיברתי איתם בתאריך 1/1/2009 ושלחו לי חברת גבייה שעובדת עם הוט מכתב איום שאני חייב לשלם להם כסף ואם לא הם יתבעו אותי ויעקלו לי את החשבונות למרות ששילמתי את הכסף וגם אני זה שאמור לתבוע אותם על הכסף ועוגמת הנפש שגרמו לי ואיבוד הזמן שלי מול שירות לקוחות וגם על הכסף ששילמתי לשיחות הטלפון בדיבור איתם אני לא מדבר חינם בשיחות טלפון,השיחות איתם עלו יותר מ 350שח
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית מר ג'יריס נענתה במחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פניית מר ג'יריס נענתה במחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה