פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תהליך ניתוק מהוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
התחברתי להוט במסגרת תוכנית "חודש ראשון ב10 ש''ח" - תהליך התחברות כולל חיבור פיסי נסגר תוך שבוע לכל היותר. לאחר מכן חזרתי מהחלטתי וביקשתי ניתוק.
אף אחד לא חזר אליי במשך שבועיים על מנת לקבוע מועד אסיפת ציוד. אחרי המתנה של חצי שעה על הקו דיברתי עם נציגה שאמרה שכנראה בקשה "לא נקלטה כמו שצריך" והיא תפתח אותה ויחזרו אליי. כעבור שבוע החלטתי להתקשר בעצמי - עוד פעם המתנה ארוכה על הקו ועוד פעם שיחה עם נציגה שרואה את הבקשה ורואה גם תאריך שקבעו לי (בלי הסכמתי כמובן). מתברר שאני גם צריך לשלם עד אז אך הכסף הזה יוחזר לי.. ביקשתי שיחזרו אליי לקבוע תאריך שמוסכם עליי וגם לברר למה אני חייב לשלם אם הם מתעכבים עם אסיפת ציוד. הבטיחו לחזור(מקסימום יום-יומיים) .. היום כעבור יומיים של עבודה התקשרתי ועוד פעם אותו דבר - אך הפעם מבטיחים לחזור עד סוף היום. בסוף היום מתקשר אני ושומע את אותם הסיפורים על חוסר בטכנאים , על זה שיחייבו אותי על הימים שבהם אני מחכה לניתוק וכו'.
טכנאי מהר ככל הניתן בתיאום איתי ולא לשלם על תקופת ההמתנה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית מר בקר טופלה במסגרת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פניית מר בקר טופלה במסגרת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה