|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות מבזה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כל הסיפור התחיל מחודש אוגוסט עד היום!!
הכל התחיל מזה שהבן זוג שלי פנה אליהם לקבל הצעת מחיר, והם לקחו את הפרטי בנק שלו ופשוט חייבו אותו לפני שהוא אישר להם. למרות שפנה אליהם לא לחייב הסוכנת שאליה הוא פנה - חייבה את חשבונו. לאחר מכן פנינו לחבר שעובד בחברה וסידר לנו חבילה שאח"כ הסתבר שבכלל לא קיימת. לאחר מכן מחוד שאוקטובר התברר לנו שבגלל שאנחנו גרים בפנימיה אנחנו מוגדרים לקוח מוסדי. מחיר מוזל
היום שנת 2009 אחרי 5 חודשים התברר שאין חבילה ללקוח מוסדי!!
5 חודשים של אין ספור טלפונים ותיזוז בין נציגי שירות שאין בין האחד לשני שום תיאום! כל פעם ההינו צריכים לספר את סיפור מההתחלה. והיום שכבר החלטנו להסדיר את התשלום לחברה התברר לנו שהסכום שמסרו לנו לפני שבועיים שגוי ואנחנו צריכים לשלם יותר !!!!!!!!!!!!!!!
|
להבהיר לחברה הזאת שאיך שהם מנהלים את החברה הם בחיים לא יצליחו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוחה התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולה עד תום. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|