|
|
|
|
|
|
זיכוי עקב תקלה של החברה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי חוייבתי בפעם השנייה על חיוב שגוי כתוצאה מכשלים בחברה ומאז יצא לי לדבר עם כ-8 נציגים ועם 4 מנהלים וכל אחד מבטיח לי שאני אקבל את הכסף תוך עשרה ימים עד שבועיים. היום בשיחה המאה עם מנהל בחברה התברר לי שהבקשה לזיכוי שהיתה אמורה להתבצע ב- 7/12 התבצעה רק ב-25/12 ולכן אני אמורה לחכות עוד 40 ימים עד לביצוע הזיכוי. וכן הוא אמר שכל ההבטחות שהובטחו לי עד כה היו לא נכונות. בכל שיחה אני נתקלת ביחס לא אדיב וממתינה ארוכות לחזרת המנהל (הרבה יותר מ-4 שעות אם בכלל). אני לא מתכוונת לחכות עוד 40 ימים לקבלת הזיכוי שנלקח ממני במרמה!
|
כספי, עוגמתנפש, בזבוז זמן ועוד ועוד |
סוג הנזק : |
טיפול מהיר בהחזר המגיע לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתה של הגב' ביטון טופלה במסגרת שירות לקוחות,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתה של הגב' ביטון טופלה במסגרת שירות לקוחות,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|