פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הובטח לי מחיר הטבה ע"י נצגת שרות לקוחות ופועל גבו ממני תשלום מלא נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב 12/12/08 שוחחתי עם נציגת שרות לקוחות בהוט ששמה גלית מצוות (חני) משום שב 23/12/08 מסתיימת לי ההתחייבות של השנה ( שנה שלישית אצלם )
במהלך השיחה אמרתי לגלית שאני מעוניין לעזוב את החברה אבל בסופו של דבר החלטתי להשאר אך ורק בתנאים שאמרתי לגברת גלית. דהיינו 39 ש"ח לחודש כפי ששלמתי ב 3 שנים האחרונות .במקום המחיר 54 ש"ח לחודש או 44 ש"ח בשימור אגרסיבי או לקוחות טלוייזיה.
גלית אמרה לי שאני אקבל זיכוי של 60 ש"ח חד פעמי ובחישוב ממוצע זה יסתכם אכן ב 39 ש"ח לחודש ובחשבונית אני אראה 44 ש"ח
בפועל לא קיבלתי זיכוי ועוד חייבו אותי חיוב מלא של 54 ש"ח ובנוסף לא קיבלתי את החלק היחסי של ההפרש המחודש האחרון בו גבו ממני 43.36 ש"ח במקום 39 ש"ח לחודש .
סה"ח הזיכוי שאני אמור לקבל הוא 64.36 ש"ח ולא לראות ביננתים חיוב עקב הזיוכי שמגיע לפי הסיכום ובצדק.
לא מפתיע אותי שהוט שהם לטעמי חברה שמשתשמת בשיטות של עברות צווארון לבן עושה זאת שוב.
אבל במקרה שלי אני נקמן בן נקמן ועכשיו תורי להפר את ההסכם ולספר לכולם שאתם עבריינים ברשות בחוק.
אם לא תעזרו לי כנראה שרק התוכנית של גבי גזית עוזרת ואלך לשם.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי מיידי לא סובל דיחוי + פיצוי נוסף על עוגמת הנפש וצחוק על הלקוח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה