פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע, איומים והפחדות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.12.08 הגיעו לביתי יעקב יחיאל ורן עזרא הציגו את עצמם כפקחים מטעם חברת הוט וביקשו לבדוק את תשתית הכבלים. כמובן שנתתי את הסכמתי היות ואני לקוח של הוט ומשלם עבור השירותים שאני מקבל. לאחר בדיקה קצרה הם טענו שיש חיבור פיראטי (ישנו כבל שעובר מחדר אחד לשני ואיננו מחובר לטלוויזיה או לרשת הכבלים הכנסתי אותם לביתי והראיתי להם), ודיירת שגרה ביח' דיור בחצרי מחוברת לכבלים ואינה משלמת עבור השרות. הסברתי להם שכל התשתית בביתי הותקנה ע"י חברת הוט עוד בטרם כניסתי לבית וכמו כן ברגע שהתחברתי לחב' הוט הגיע טכנאי מטעם החברה ובדק את כל התשתית, כמו כן הסברתי להם שהדיירת שלי הינה לקוחה של חברת הוט ומשלמת עבור חיבור לאינטרנט ולקו טלפון ובזמן שחיברו אותה יכלו להתריע על החיבור. הם טענו שהיות ויש חיבור "פיראטי" (הכבל הנזכר לעיל) לטענתם זה עברה על החוק אך הם מוכנים "להעלים עין" אם אני אחתום להם על התחיבות של 69 ₪ בחודש עבור היחידה, במידה ולא אחתום על התחייבות יש בידם מכתב מעו"ד ואני צפוי לקנסות גבוהים. יש לציין שכאשר הם הבינו שאיני מתכוון לשלם עבור היח' דיור הם הפכו פתאום להיות תקיפים והחלו במסע של איומים והפחדות. הסברתי להם שיש דיירת בדירה שהינה לקוחה של חב' הוט ואם היא מעוניינת בשרות שידרשו ממנה את התשלום ובמידה ולא אני מרשה להם לנתק אותה מהחיבור לטלוויזיה, כמו כן בזמן שחיברו אותה לקו טלפון ולאינטרנט יכלו להתריע על הנקודה הנוספת שכאמור הותקנה ע"י חב' הוט בטרם כניסתי לבית. הם לא הסכימו לדבר איתה והתעקשו שהתשלום חל עלי היות ואני בעל הבית. עניתי להם שאני משלם על השירותים שאני מקבל ובשום פנים ואופן איני מוכן לשלם על שרות שאיני מקבל. כאשר הבינו שממני לא תבוא להם הישועה הם פנו לדיירת בטון מאיים וחזרו על אותו מסע הפחדות ואיומים שלא צלח להם והחליטו לנתק אותה. אני נתתי את הסכמתי לניתוק ואז הם הביאו מהרכב כלים וסולם אך לצערם לא הגיעו לקופסא היות והסולם היה קצר. במקום לפנות לחברה ולבקש לשלוח טכנאי שיבצע את הניתוק בצורה מסודרת הם בחרו בדרך הפיראטית והמכוערת ופשוט חתכו את הכבל המרכזי וניתקו אותה לה גם את קו הטלפון וגם את החיבור לאינטרנט עליהם היא משלמת ממיטב כספה, כל זאת נעשה מבלי שיידעו אותי. בדיעבד הסתבר לי שעל כל חיבור הם מקבלים תגמול ולכן לא בחלו בשום אמצעי כולל עבירה על החוק ולעניות דעתי גם על נהלי העבודה. כאשר הדיירת הגיעה היא נחרדה לגלות שנותקה מקו הטלפון ומהחיבור לאינטרנט שבשבילה הם כלי עבודה ולא מכשיר לשעות הפנאי ועד השעות הקטנות של הלילה הייתה בשיחות עם נציגי השרות של חב' הוט שהבטיחו לחבר אותה למחרת ונתנו לה פיצוי של שבוע חינם שהינו לעג לרש. למחרת הדיירת נאלצה להפסיד יום עבודה ובנוסף נעשה חיבור מכוער ממש בכניסה לבית עקב חיתוך הכבל. אנו לתומנו חשבנו שבזה הסתיים הסיפור אך "העובדים החרוצים" התקשרו שוב לדיירת בתאריך 31.12.08 ובמקום להתנצל חזרו שוב על אותו מסע הפחדות ואיומים בהעברת הטיפול לעו"ד. לאחר ששוב לא צלח להם הם פנו אלי ביקשתי מהם שיפסיקו להטריד אותנו והם הודיעו לי שהם מעבירים את הנושא לטיפול עו"ד. באותו היום התקשרתי לשרות לקוחות ולאחר המתנה של כ-45 דק' ענתה לי נציגה ולאחר בדיקה במערכת הודיעה לי שאינה יכולה לעזור לי היות והנושא בטיפול עו"ד, הסברתי לה שאין קשר בין אחד לשני ואם רוצים לפעול נגדי באמצעות עו"ד זה לא יכול לשלול ממני את הזכות הבסיסית להתנתק מהשרות, לאחר שכל ניסיונות השכנוע עלו בתוהו בקשתי שיעבירו אותי ללשכת מנכ"ל, מיותר לציין שנעניתי בשלילה ואז ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר, הנציגה ביקשה ממני להמתין ולאחר המתנה מורטת עצבים של 40 דק' ענתה לי נציגה אחרת והייתי צריך לחזור על כל הסיפור מחדש, הנציגה טענה שאינה יכולה לעזור לי ועלי לפנות לעו"ד היא נתנה לי מס' טלפון שאליו ניסיתי להתקשר קודם לכן והתברר שזה מחובר לפקס, הסברתי שהקו אינו פעיל ולאחר המתנה מורטת עצבים חזרה אלי עם מס' טל נייד של יעקב והסבירה לי שרק הוא יכול לעזור לי. התקשרתי מיד למר יעקב והוא השיב לי שנושא בטיפול אצל עו"ד ואם אני רוצה להתנתק הכתובת היא שרות לקוחות, הסברתי לו שהופניתי אליו משרות לקוחות ולא ייתכן שעל בקשה פשוטה של ניתוק אני צריך לעבור מסע ייסורים. כמובן שכל טענותיי עלו בתוהו.
תוכן מכתב זה הועבר למנכ"ל מר דוד קמיניץ באמצעות פקס מס' 077-7078282 בתאריך 02.01.09 עם בקשה מפורשת לקבלת תגובה עד ה- 05.01.09 שאם לא כן תוגש תלונה אצל נציב תלונות הציבור וכן יופץ תוכן המכתב בתקשורת. מיותר לציין שעד לרגע זה לא נתקבלה שום תגובה.
עוגמת נפש,בזבוז זמן,כספי סוג הנזק :
טיפול נקודתי ב-2 העובדים, התנצלות בכתב, פיצוי לדיירת ולי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית מר אזרק טופלה במסגרת פניות הציבור,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פניית מר אזרק טופלה במסגרת פניות הציבור,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה