|
|
|
|
|
|
החזר כספי וניתוק קו טלפון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
08/01/09-מס' לקוח 15651503
בתאריך 22/09/08 פנה אלי סוכן מכירות בשם רונן והציע לי להתחבר לחברת הוט בעסקה משולשת של כבלים,אינטרנט וטלפון
במחיר של 149 ₪ לחודש למשך שנה כשהטלפון ניתן חינם לנסיון של שלושה חודשים.
ההסכם היה שהתשלום יתבצע בכרטיס אשראי לתקופה של שלושה חודשים ולאחר מכן יעבור להוראת קבע ,לי אין כרטיס אשראי
ביקשתי מבתי לעזור לי בכרטיס האשראי שלה לתקופה של שלושה חודשים בלבד.
ההתקנה נקבעה על ידי חברת הוט לתאריך 24/09/08 . לפני שהטכנאי התחיל לעבוד יצרתי קשר עם חברת הוט וציינתי בפניה
את ההסכם לגבי כרטיס האשראי , הטכנאי קיבל את ההוראה טלפונית ורשם אותה על גבי טופס ההתקנה.שם הטכנאי: ארז סוסנה,
לאחר כשלושה שבועות חייבו את כרטיס האשראי ב-314 ₪ ללא התחשבות בהסכם הכתוב והמובטח.
פניתי לשרות הלקוחות התנצלו , נאמר לי שזאת היתה טעות של חישוב ושחייבו אותי בתשלום מלא מבלי להתחשב בהסכם והובטח לי זיכוי תוך 10 ימים, עדיין לא זוכה הכרטיס, חוייבתי כל חודש עבור שרותי הטלפון שעל פי ההסכם הוא ניתן חינם כאמור לשלושה חודשים, שוב פניתי לשרות לקוחות ושוב התנצלות ושוב הבטחה לזיכוי שעדיין לא הגיע.
בתחילת חודש נובמבר ביקשתי לנתק את הטלפון בתום שלושת החודשים, הובטח לי שכך ייעשה אך עד היום הקו לא נותק.
שלחתי מספר בקשות לחברת הוט במהלך חודש דצמבר לניתוק הטלפון, אני עובדת בחצי משרה ואין לי אפשרות לשלם עבור הטלפון
איני מעונינת בקו הטלפון של הוט. אך ההתעלמות מוחלטת , ימשיכו לחייב אותי ואני כאמור לא יכולה לשלם .
ביקשתי מספר פעמים מחברת הוט לשלוח לי טופס להוראת קבע , אני עדיין מחכה.
אבקש את עזרתכם .
לוי מוניק-054-3092288
|
זלזול בלקוח והתעלמות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתה של הגב' לוי טופלה במסגרת שיורת לקוחות,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתה של הגב' לוי טופלה במסגרת שיורת לקוחות,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|